درخواست کمیسیون عمران از رئیس مجلس در خصوص بررسی مطالبه کامیون داران

پرشین خودرو: نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس، از درخواست کمیسیون عمران از رئیس مجلس در خصوص بررسی مطالبه کامیون داران به صورت واحد از سوی این کمیسیون خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی با اشاره به درخواست کمیسیون عمران از رئیس مجلس در خصوص بررسی مطالبه کامیون داران به صورت واحد از سوی این کمیسیون، گفت: در حال حاضر کمیسیون های اجتماعی، امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مسئول پیگیری این مطالبات هستند.


نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: با نظر مساعد رئیس مجلس از این پس کمیسیون عمران تنها کمیسیون پیگیر مشکلات کامیون داران بوده و در جلسات نمایندگانی از دو کمیسیون دیگر حاضر خواهند شد.

تدابیر ویژه ای برای رفع مشکلات کامیون داران اتخاذ شده است

کامیوندران


وی با تاکید بر اینکه تاکنون تدابیر ویژه ای برای رفع مشکلات کامیون داران اتخاذ شده است، افزود: خوشبختانه با موافقت وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی موضوع بیمه و بیمه تکلیفی این اقشار انجام شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه دیگر مطالبه جدی کامیون داران تامین لاستیک و قطعات لوازم یدکی بوده است، تصریح کرد: با رایزنی صورت گرفته با وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین بانک مرکزی این مورد نیز در دست اقدام است.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: جلسات کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مربوطه تا احقاق حق کامل کامیون داران ادامه خواهد داشت و در نهایت گزارشی از اقدامات انجام شده تهیه می شود.

کد خبر 99830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha