کد خبر 99861
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
ورود کمیسیون عمران مجلس به نرخ بلیت هواپیما

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: از معایب وجود سایت های مجازی فروش بلیت هواپیما عدم ارایه قیمت واقعی و همچنین ضعف نظارت ها است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خانه ملت، حمید بنایی  با اشاره به فعالیت مجازی فروش بلیت هواپیما، گفت: فعالیت این سایت ها در کنار شرکت های هواپیمایی توانسته سرعت خدمات رسانی به مردم را افزایش دهد.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فعالیت سایت های مجازی فروش بلیت توانسته به صرفه جویی مناسبی در وقت و هزینه های مردم منجر شود، افزود: متاسفانه فعالیت این سایت ها نیز نتوانسته جلوی دلال بازی در فروش بلیت هواپیما را بگیرد.

نظارت بیشتر بر فعالیت سایت های مجازی فروش بلیت هواپیما لازم است

وی با تاکید بر اینکه نظارت بیشتر بر فعالیت سایت های مجازی فروش بلیت هواپیما لازم است، تصریح کرد: اگر نظارت های کافی بر عملکرد این سایت ها اعمال نشود آسیب های جدی به بدنه شرکت های هواپیمایی و خلل در کارکرد آن ها ایجاد خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه یکی از معایب وجود سایت های مجازی فروش بلیت هواپیما عدم ارایه قیمت واقعی بلیت است، گفت: در این سایت ها قیمت حقیقی بلیت هواپیما شفاف نیست.

جایگاه نظارتی سازمان هواپیمایی در عملکرد سایت های مجازی فروش بلیت مشخص نیست

بنایی با تاکید بر اینکه جایگاه نظارتی سازمان هواپیمایی در عملکرد سایت های مجازی فروش بلیت مشخص نیست، افزود: متاسفانه دیده شده که فعالیت این نوع سایت ها به ضرر مسافران از حیث قیمتی تمام شده زیرا نرخ های خارج از ضابطه به مردم تحمیل شده است.

 

هواپیما

 

وی با بیان اینکه طبق گزارش های واصله بلیت سفر به مشهد در ایام خاص سال در نتیجه فعالیت این نوع سایت ها حتی تا یک میلیون تومان هم رسیده است، تصریح کرد: نظارت بیشتر بر عملکرد این نوع سایت ها می تواند به بهبود خدمات دهی به مردم منجر شود.

ورود کمیسیون عمران مجلس به نرخ بلیت هواپیما

بنایی گفت: هر چند کمیسیون عمران مجلس در گذشته به موضوع فعالیت سایت های مجازی فروش بلیت پرداخته اما با توجه به گسترش دامنه فعالیت آن ها باز هم این موضوع در اولویت بررسی ها قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به گفته مسئولان مربوطه سایت های مذکور دارای مجوز فعالیت هستند؛ اما تصمیم گیری در خصوص آن ها باید مجوزهای آن ها مورد بررسی دقیق تری واقع شود.

کد خبر 99861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha