کد خبر 9989
۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۱
سوزوکی گرندویتارا در مرز 70 میلیونی شدن!

پرشین خودرو: به نظر می رسد روند افزایشی قیمت خودرو گرندویتارا در بازار آزاد خیال توقف ندارد و این خودرو بدون توجه به رکود بازار تخت گاز به جلو می راند.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، از بازار خودرو خبر می رسد که خودرو گرند ویتارا در میان خودروهای داخلی گوی شتاب گرانی را از دیگر تولیدات داخلی ربوده و در جاده گرانی با دنده پنج به حرکت خود ادامه می دهد. این خودرو که طی دو سه هفته اخیر حرکت خود را در سربالایی قیمت آغاز کرده لحظه به لحظه به سرعت و شتاب خود می افزاید و با گرانی های پی در پی خود انگشت حیرت به دهان خریدارن و طرفدارانش می نشاند. طی چند روز اخیر این خودرو در کلاس 8 مجددا با افزایش 5.5 میلیون تومانی قیمت روبرو شد تا بهای خود را به یک قدمی 70 میلیون تومان برساند. با این افزایش قیمت اختلاف قیمت کارخانه و بازار این خودرو به 18.5 تومان افزایش یافت چرا که این خودرو هم اکنون در بازار با قیمت 68.5 میلیون تومان به فروش می رسد. در حال حاضر ویتارای اتومات کلاس 5 قیمتی برابر با 55 میلیون تومان دارد و ویتارای کلاس 8 نیز 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد در حالی که قیمت کارخانه ای سوزوكی گراند ویتارا در كلاس 8 اتوماتیك آن حدود 49 میلیون و 685 هزار تومان و 5 اتوماتیك نیز 45 میلیون و 285 هزار تومان است.
کد خبر 9989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
    0 0
    سلام من یه چند وقتی هست که به سایتتون سر میزنم متوجه شدم خیلی دوست دارین قیمت ویتارا اتومات کلاس 8 رو بالا ببرید حتما نویسنده خودش ویتارا داره و دوست داره گرون بشه در صورتی که 2 روز پیش مدل 91 تو نمایشگاه شیراز 62 بود که اونم کسی با این قیمت نمی خره