پرشین خودرو: حذف تبعیضات منطقه‌ای عرضه سوخت در جلسه فوق‌العاده كارگروه راهبری سیستم جامع پیمایش با حضور مسئولان سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، شركت ملی پخش فراورده‌های نفتی، وزارت كشور و سایر اعضای كارگروه تصویب شد.

به گزارش پرشین خودرو، به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، غلامحسین دغاغله مدیركل دفتر حمل‌ونقل كالا با بیان این خبر اظهار داشت: این جلسه در زمینه رفع مشكلات تأمین سوخت ناوگان دیزل برگزار شد و بر اساس تصمیم اتخاذ شده، از این پس در كل كشور یك جدول توزیع سوخت سراسری اعمال و تبعیضات منطقه‌ای حذف می‌شود.

​وی در ادامه افزود: همچنین مقرر شد روند اعمال و اجرای كاهش سهمیه پایه ناوگان كه از خردادماه برای خودروهای بالای ۳۰ تن اعمال شده است، متوقف شود و از اول شهریورماه سال جاری به مقدار تخصیصی قبلی (جدول سهمیه اردیبهشت ۹۷) باز گردد.

 

جاده ها

 

خاطرنشان می‌گردد اطلاعات تكمیلی در سایت سازمان به نشانی www.rmto.ir بخش «آمار و اطلاعات» قسمت «جدول قواعد طرح تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش» قابل‌دسترسی است.

دغاغله با اشاره به سایر تصمیمات اتخاذشده در جلسه مذكور افزود: بنا بر تأکید شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مالكین ناوگان گازوییل‌سوز جاده‌ای توصیه می‌گردد از كارت هوشمند سوخت مختص خودروی خود استفاده نمایند.

کد خبر 99891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha