پرشین خودرو: کارمانیا که در نمایشگاه خودرو تهران از نسل جدید اس6 رونمایی کرده بود، با نمایش اس7 در هشتمین نمایشگاه خودرو کرمان توانست نظر بازدیدکنندگان را به این شاسی بلند 7 نفره جلب کند.
نظر شما
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
نظر شما