دستگیری یکی از افراد مرتبط با ضرب و شتم مأمور راهور

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از دستگیری یکی از افراد مرتبط با ضرب و شتم مأمور پلیس راهور خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، سردار تقی مهری در حاشیه شصت و سومین کمیته طرح‌های ترافیکی پلیس راهور ناجا که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: شهریور ماه برابر آمارهای سال‌های گذشته جزء مرگبارترین ماه‌های کشور است اما خوشبختانه طبق آمارهای ما تا کنون اتفاق خاصی در معابر، جاده‌ها و شریان‌های اصلی رخ نداده است و امیدواریم اقداماتی انجام دهیم تا میزان تصادفات کمتر شود.

مهری در پاسخ به سوالی درباره فیلم منتشر شده از ضرب و شتم مأمور پلیس راهور از سوی راننده یک دستگاه لندکروز خاطرنشان کرد: این حادثه روز پنجشنبه اول شهریور ماه رخ داده و محل وقوع آن نیز 12 کیلومتری شهر شیراز در جاده شیراز به کازرون است.

او با بیان اینکه مامور پلیس راهور برای کمک به راننده سواری پژو که دچار حادثه شده بود وارد عمل شده گفت: در همین حین یک دستگاه سواری تویوتا لندکروز که سرعت غیرمجاز داشت واژگون شده که پس از آن درگیری میان این افراد و مامور پلیس شکل گرفت.

مهری با بیان اینکه در پی این حادثه بلافاصله دستور قضایی برای شناسایی و دستگیری تمامی عاملان این اقدام صادر شد، گفت: یکی از این ضاربان دستگیر شده و پرونده آن در مجتمع قضایی فارس در دست رسیدگی است.

او همچنین اقدامات برای دستگیری مرتبط با این اقدام نیز در حال انجام است.

مهری با تاکید بر اینکه بی احترامی و درگیری با ماموران پلیس برابر قانون جرم است خاطرنشان کرد: هیچ کس حق ندارد به ماموران در حال وظیفه بی احترامی کرده یا با آنان درگیر شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همچنین درباره کشته‌های سر صحنه تصادفات نیز گفت: در طرح تابستانه امسال تا کنون 51 درصد از کشته‌های حوادث رانندگی در صحنه تصادفات جان خود را از دست داده‌اند.

کد خبر 100729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha