توقیف محموله سوخت قاچاق هنگام خروج از کشور در ماهشهر

پرشین خودرو: فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر ازتوقیف دو فروند شناور صیادی و کشف دو هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در آب های شمالی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، سرهنگ ایرج زکوی  اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از ورود و خروج هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر روز گذشته موفق شدند دو فروند شناور صیادی حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب های کشور را متوقف کنند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از شناورهای توقیف شده دو هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز بارگیری شده را کشف کردند.

 

سوخت

 


فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر در ادامه با اشاره به دستگیری چهار متهم در این رابطه گفت: محموله کشف شده به همراه متهمان مربوطه پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سرهنگ زکوی در پایان بیان کرد: در ماه های اخیر با نوسانات ارز و اختلاف قیمت سوخت در داخل و خارج مرزها، قاچاقچیان به بهانه صیادی و فعالیت های تجاری سوخت یارانه دریافت و بدون هیچ گونه فعالیت صیادی و دریانوردی نسبت به فروش سوخت به شناورهای کشورهای همسایه اقدام می کنند که دریابانان خوزستان با عزم جدی با خروج غیر قانونی سوخت از کشور قاطعانه برخورد خواهند کرد.

کد خبر 108096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha