کم شدن سفرهای نوروزی تهرانی‌ها

پرشین خودرو: معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران با بیان اینکه بسیاری از ساکنان تهران با این شهر و استان آشنایی ندارند و بسیاری از اماکن تاریخی و گردشگری را بازدید نکرده‌اند،‌ گفت: اگر مردم در جریان وجود مناظر گردشگری، تاریخی و موزه‌های تهران باشند، شاید از این شهر خارج نشوند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از فارس، غلامحسین آرام معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران در جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز ۹۸ ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی برای حضور در جلسات مختلف گفت: طبق روال سال‌های گذشته ما دو تا سه جلسه خدمات سفر ویژه داریم که اولین جلسه مربوط به نوروز و دیگری برای تابستان است.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در تهران در حال رخ دادن است،‌گفت: ما باید برنامه‌ها را به نحوی اجرایی کنیم تا مردم کمال بهره را از سفر در استان تهران ببینند. ما از سازمان میراث فرهنگی کمال تشکر را داریم. در تهران حجم اقدامات وسیع است و شاید ما نتوانیم مانند شهرستان‌های کوچک خدمات را به خوبی ارائه دهیم. ولی در تمامی مبادی ورودی و خروجی دستگاه‌های مختلف ارائه خدمات خواهند کرد.

معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران خاطرنشان کرد: شهرداری تهران چند سالی است که پای کار آمده و طی بازدیدهایی که بنده از مقرهای آنان داشتم در امور گردشگری اقدامات مناسبی انجام شده است. بسیاری از ساکنان تهران با این شهر آشنایی ندارند و مناطق مختلف از اماکن تاریخی و گردشگری را بازدید نکرده‌اند.

 

مسافرت

 


آرام ادامه داد:‌از همین رو مردم ساکن تهران اگر در جریان مناظر، موزه‌ها و ... شهر باشند شاید از تهران خارج نشوند. طی سال‌های گذشته تا حدودی سعی شده که تهران به مردم شناسانده شود. همچنین لیست شبانه در تهران مورد تائید کمیته انطباق قرار گرفته است. اکنون ۲ هزار و ۲۰۰ بوستان در نقاط مختلف تهران وجود دارد که خود نعمت است و سرانه فضای سبز از سه متر به ۱۶ متر ارتقا یافته است.

وی بیان کرد: ۱۰ کمیته نظارت و تنظیم بازار وجود دارد که مسئولیت ساماندهی بازار را بر عهده دارند.

معاون فنی عمرانی فرمانداری تهران در خصوص مسئولیت‌های ستاد نوروزی شهر تهران گفت: آقای غیورزاده رئیس کمیته خدمات سلامت و بهداشت هستند. رئیس کمیته خدمات انتظامی و راهور بر عهده سرهنگ عدنان جلال است و آقای علی‌اکبری به عنوان نماینده هلال احمر به ارائه خدمت می‌پردازند. همچنین ریاست کمیته حمل و نقل و ترافیک بر عهده آقای قنادان قرار دارد.

آرام افزود: به مدت ۷ روز کاروان گل در تهران حرکت خواهد کرد و در ۱۵ میدان تهران یک روز قبل از تحویل سال به مردم گل اهدا می‌شود.

وی اظهار داشت: امسال ۱۲۴۰ هکتار فضای سبز و درختکاری شده به ۴۱ هزار هکتار قبلی اضافه خواهد شد. همچنین ۵۰۰ هکتار نهال کاری با کمک اداره کل منابع طبیعی توسط دهیاران انجام خواهد شد.

کد خبر 111231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha