کد خبر 112549
۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵
راه ورودی روستای بام در اسفراین مسدود شد

پرشین خودرو: فرماندار اسفراین از پیش بینی سیلابی شدن مسیل ها و خروش رودخانه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، طاهر رستمی با بیان اینکه از شامگاه دوشنبه تا کنون شاهد ۲۰ میلی متر بارندگی در اسفراین بوده‌ایم، اظهار کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی بارندگی تا پایان امشب در اسفراین ادامه دارد و بیشتر مسیل ها و رودخانه‌ها سیلابی خواهد شد.

رستمی افزود: شامگاه دوشنبه دو روستای اسفراین دچار آب گرفتکی سطحی شد که با حضور نیروهای راهداری آب از مسیل روستاها منحرف شد.

وی با اشاره به سرریز شدن پل ورودی روستای بام، گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در حال حاضر ورودی این روستا مسدود و امکان تردد وجود ندارد.

فرماندار اسفراین اضافه کرد: همچنین به دلیل قرار گرفتن نخاله‌ها زیر پل روستای چهار برج، ساعاتی راه ورودی این روستا مسدود شد که با فروکش شدن آب، مسیر بازگشایی شد.

رستمی ادامه داد: همچنین با تلاش نیروهای راهداری پل روستای فرقان صبح سه شنبه بازگشایی شد و مشکل خاصی به وجود نیاورد.

وی در ادامه به خسارت‌های وارده بر اثر جاری شدن سیل در روستاهای اسفراین اشاره کرد و افزود: خسارت‌ها محدود و تنها چند مورد منزل مسکونی و دامداری دچار آب گرفتگی شدند.

وی مطرح کرد: با توجه به پیش بینی بارش‌ها آذوقه و اقلام ضروری در انبار این شهرستان دپو و ماشین آلات مورد نیاز بخش خصوصی و دولتی در روستاهای هدف مستقر شدند.

فرماندار اسفراین بیان کرد: خوشبختانه در داخل شهرستان اسفراین آب گرفتی جزئی بوده و شهرداری نسبت به رفع آب گرفتگی‌ها اقدام کرده است.

رستمی اظهار کرد: تمام دستگاه‌ها، شورای تأمین، شورای مدیرت بحران و بخش خصوصی تا پایان بارندگی‌ها آماده باش هستند.

وی تاکید کرد: مسافران و همشهریان، دامداران و کشاورزان از تردد و اتراق در مسیر رودخانه‌ها و از سفرهای غیر ضروری تا ۲۴ ساعت آینده خودداری کنند.

کد خبر 112549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha