کد خبر 112803
۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
چه تعداد خودرو فرسوده در کشور وجود دارد؟

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: بیش از یک‌میلیون و ۵۶۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده و از ۱۱ میلیون موتورسیکلت فعال در کشور ۹ میلیون آنها فرسوده است‌.

به گزارش پرشین خودرو، سردار سید کمال هادیانفر، صبح دوشنبه در نشست خبری با اشاره به تشریح عملیات و وظایف پلیس در ایام نوروز، اظهار کرد: شرایط امسال به ویژه در روزهای پایانی سال ۹۷ و ابتدایی سال ۹۸ نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و به گفته کارشناسان شرایط جوی نسبت به ۱۰۰ سال گذشته سابقه چنین بارش‌هایی نداشته است.

وی افزود: همانطور که بخش‌های مختلف کشور وظیفه دارد شرایط را رصد کند، ما هم همانند دستگاه‌های دیگر این وظیفه را داریم اما برای نوروز با اینچنین شرایط غافلگیر شدیم.

 

خودرو فرسوده

 

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی‌های پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: پیش‌بینی می‌کردیم تعداد سفرها زیاد باشد، مسیرها یک طرفه شود و حتی برخی محورها بسته شود اما از ۲۸ اسفند ۹۷ شرایط جوری دیگری برای ما رقم خورد.

سردار هادیانفر تصریح کرد: با برنامه ریزی‌های سریع و عالی یک مدیریت جدیدی را برای این شرایط رقم زدیم و توانستیم خدمات خوبی را به هموطنان ارائه دهیم.

وی با اشاره به اقدامات پلیس راهور در ایام نوروز گفت: اصلی ترین رکن برای اجرا شدن برنامه‌های پلیس راهور، دولت است که از برنامه‌ها حمایت کند و بعد از آن ۴۱ میلیون فردی که گواهینامه دارد.

سردار هادیانفر تصریح کرد: ۴۱ میلیون ۴۲۳ هزار نفر گواهینامه دارند (در پایه‌های مختلف) که از این تعداد ۲۲ میلیون نفر دارای گواهینامه خودرو هستند و ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر دارای گواهینامه موتورسیکلت هستند.

وی گفت: بیش از یک میلیون و ۵۶۰ هزار دستگاه خودروی فرسوده و از ۱۱ میلیون موتورسیکلت فعال در کشور ۹ میلیون آنها فرسوده است‌.

رئیس پلیس راهور تصریح کرد: ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار وسیله نقلیه، آمار وسایل نقلیه اسقاط شده در کشور است.

کد خبر 112803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha