کد خبر 112899
۲۲ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
خبر سقوط بالگرد در کاشمر تکذیب شد

پرشین خودرو: ‌فرماندار کاشمر گفت: خبر سقوط بالگرد در یکی از روستاهای بخش کوهسرخ این شهرستان که از سوی برخی منابع محلی اعلام شده بود و سپس به سرعت در فضای مجازی منتشر گردید، کذب است.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی نبی‌پور گفت: عصر ‌روز چهارشنبه و در ساعت 17.30 گزارشی از روستای اوندر منطقه تکاب مبنی بر سقوط یک فروند بالگرد در منطقه اعلام شد.

وی اظهار کرد: بلافاصله در همان لحظات اولیه پس از دریافت خبر با مسئولان استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمد و اطلاع رسانی صورت گرفت که پس از بررسی پروازهای صورت گرفته اعلام شد در این منطقه پروازی انجام نشده است.

 

سقوط بالگرد

 


فرماندار کاشمر عنوان کرد: تنها پرواز انجام شده مربوط به بالگرد پلیس در نیشابور بوده که به سلامت و بدون هیچ گونه مشکلی نیز به زمین نشسته است.

وی بیان کرد: همزمان که با استان هماهنگی به عمل آمد نیروهای امدادی شهرستان از جمله هلال احمر و همچنین نیروی انتظامی بلافاصله به منطقه اعزام شدند که پس از بررسی‌های صورت گرفته و پایش دقیق منطقه هیچ آثاری مشاهده نگردید.

نبی‌پور گفت: براساس آنچه از سوی شورای روستا اعلام شده صدای پرواز در منطقه شنیده شده بود البته با توجه به این که از قبل در محل اعلام شده کوه ‌نوشته‌هایی بوده و از سویی هوای منطقه ابری، گرد و خاک و مه آلوده بوده پیش‌بینی می‌شود خطای دید نیز صورت گرفته باشد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه براساس بررسی‌های صورت گرفته هیچ گونه اتفاقی در منطقه روی نداده و گروه امداد نیز برگشته‌اند.

فرماندار کاشمر در ادامه از شهروندان خواست به شایعاتی که در فضای مجازی پخش می‌شود توجه نکرده و اخبار را از منابع معتبر و موثق تهیه کنند.

وی گفت: متاسفانه برخی در فضای مجازی در تلاش برای شایعه پراکنی هستند و با توجه به بحران‌های اتفاق افتاده اخیر در کشور می‌خواهند از وضعیت موجود سوء استفاده کنند، به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم به این اخبار توجه نکنند و از پخش این گونه شایعات به جد پرهیز کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 112899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha