کد خبر 113221
۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
گردهمایی معاونین شعب البرز بانک ایران زمین

پرشین خودرو: اولین جلسه معاونین شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان با حضور کلیه کارکنان ستادی و معاونین شعب برگزار شد.

به گزارش پرشین خودرو، رئیسی مدیراستان ضمن قدردانی و تشکر از عملکرد کارکنان در سال گذشته در راستای پیشبرد اهداف بانک، بیان کرد: همانگونه که همگی می دانیم سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده و امید است با تلاش و مساعی همکاران گرامی بتوانیم در راستای تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و در دستیابی به اهداف و تعالی بانک ایران زمین سهم بسزایی داشته و گام های موثری برداریم.


وی با اشاره به نقش بانکها در رونق اقتصادی، اذعان داشت که هر جایی که بنگاه اقتصادی وجود دارد، مطمئناً بانک نیز به عنوان نهاد مالی حضور دارد.


وی ضمن تأکید مدیریت بر آموزش هدفمند همکاران و افزایش دانش وآگاهی آنها، نقش خودباوری و اعتماد به نفس را در پیشرفت و تعالی بانک و نیز جذب مشتریان جدید، بسیار حائز اهمیت دانست.


در ادامه عملکرد سال گذشته کلیه شعب در تمام شاخص های مدنظر مورد بررسی قرار گرفت و ضمن تشکر از شعبی که به اهداف تعیین شده خود دست یافته بودند، دلایل عدم رشد شعبی که نتوانسته بودند به اهداف مورد نظر دست یابند، مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شرایط و امکانات ، توانمندی پرسنل و تلاش و مساعی بیش از پیش کلیه همکاران، انتظار است که این شعب بتوانند در سال جاری علاوه بر جبران عملکرد سال گذشته، اهداف تعیین شده خود را محقق نمایند.


در پایان معاونین شعب به بحث و تبادل نظر در خصوص کلیه موارد مطرح شده در جلسه پرداختند.

کد خبر 113221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha