استقبال علاقمندان ماجراجویی از ظاهر عضلانی آمیکو آسنا +تصاویر

پرشین خودرو: استقبال از پیکاپ آمیکو در حالی که با ممنوعیت در واردات خودرو نیز مواجه هستیم، به خوبی قابل مشاهده و لمس است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیکاپ آمیکو آسنا را بسیاری از رسانه های حوزه خودرو به دفعات با پیکاپ هایلوکس تویوتا مقایسه کرده اند که با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید نتایج آن را مشاهده کنید.

هدف ما در این مقاله مقایسه این پیکاپ با سایر پیکاپ ها نیست بلکه صرفا در پی نشان دادن قابلیت های بصری پیکاپ آسنا برای تیونینگ ظاهری خودرو هستیم.

پیکاپ آسنا که نسخه دوکابین پیکاپ آمیکو است یک نسخه تک کابین نیز دارد که آراز نام دارد و البته نسخه دو کابین از محبوبیت بیشتری در بازار برخوردار است.

در روزهایی که ورود خودرو از جمله تویوتا هایلوکس محبوب با ممنوعیت مواجه شده است، آمیکو توانست با معرفی پیکاپ آسنا در این شرایط و به لطف قابلیت های فنی و ظاهر عضلانی محصول خود، طیف وسیعی از مشتریان را به خود جلب کند تا جایی که نهادهایی مثل سازمان مقابله با بحران، سازمان محیط زیست و هلال احمر که از مشتریان ثابت تویوتا هایلوکس در ایران بوده اند، با آزمایش توانایی های فنی این خودرو به مشتریان این پیکاپ تولید ایران تبدیل شده اند.

هر چند پیکاپ آمیکو در میان نهادهای خدماتی توانسته است مشتریانی برای خود بیابد اما این خودرو در بازار نیز تبدیل به یکی از بهترین انتخاب های پیکاپ های صفر کیلومتر خریداران علاقمند به ماجراجویی شده است که اگر سری به فضای مجازی بزنید متوجه این علاقمندی به این خودرو می شوید.

پیکاپ آسنا با توجه به ظاهر عضلانی خود با نصب رینگ و لاستیک و برچسب های مختلف از زیبایی خاصی بهره مند می شود.البته سایر لوازم جانبی این خودرو مثل سپر و باربند و کفی نیز در فروشگاه های مختص این لوازم به صورت اختصاصی وجود دارد.

پیکاپ آسنا با بهره مندی از پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری 16 سوپاپه میتسوبیشی می تواند حداکثر 143 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور را تولید کند.آمیکو آسنا با گیربکس 5 سرعته دستی به بازار عرضه می شود.

البته مشتریان و خریداران آمیکو آسنا در این روزها از نبود این خودرو در نمایندگی های آمیکو گله مند هستند.

در ادامه توجه شما را به برخی از تصاویر پیکاپ آسنا در فضای مجازی جلب می کنیم.

 

آمیکو آسنا تیونینگ

 

آمیکو آسنا تیونینگ

 

آمیکو آسنا تیونینگ

 

آمیکو آسنا تیونینگ

 

آمیکو آسنا تیونینگ

 

آمیکو آسنا تیونینگ

آمیکو آسنا تیونینگ

 

آمیکو آسنا تیونینگ

 

آمیکو آسنا تیونینگ

 

کد خبر 114419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha