فعالیت قطعه سازان با اجرای پروژه پیمانکاری فرعی رونق می گیرد

پرشین خودرو: معاون سازمان شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: با اجرای پروژه پیمانکاری فرعی و همكاری مشترك خودروسازان با شركت شهرك‌ های صنعتی، رونق فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی قطعات خودرو مستقر در شهرك‌های صنعتی را شاهد خواهیم بود.

اصغر مصاحب در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این مطلب اظهار داشت: اجرای پروژه پیمانكاری فرعی در راستای توسعه تولید و اتصال واحدهای صنعتی كوچك با صنایع بزرگ و تكمیل زنجیره ارزش انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این فرایند یک مدل توسعه ای در سطح کشور دنبال می شود ، تصریح کرد: سازمان صنایع کوچک دو مدل توسعه ای را به صورت شبکه ای در کشور دنبال می کند اولین مدل بحث خوشه های کسب و کار است و مدل بعدی نظام پیمانکاری مبادلات فرعی ایران یا ISPX است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شرکت شهرک های صنعتی ایران افزود: از طریق پروژه پیمانکاری فرعی با شرکتهای خودروساز و شرکتهای تامین کننده قطعات خودرو همچون ساپکو و سایپا یدک و... این همکاری اجرایی می شود البته بر اساس این فرایند پیمانکاری تامین قطعات برای صنایع بزرگ در 10 رشته صنعتی انجام خواهد شد.

 

خط تولید



مصاحب با اشاره به بخشی از اهداف پروژه پیمانکاری فرعی در حوزه قطعات خودرو به خبرنگار پرشین خودرو، تاکید کرد: بر این اساس در حوزه قطعات خودرو دبیر خانه در استان خراسان رضوی تشکیل گردید که در حال حاضر حدود 1000 عضو داد که نزدیک به 120 نفر از اعضاء مربوط به استان خراسان رضوی است.

این مقام مسئول در سازمان صنایع کوچک در ادامه خاطر نشان کرد: در راستای اجرای پروژه در حوزه قطعات خودرو تمامی اعضاء از سراسر کشور انتخاب می شوند و از طریق مبادلات پیمانکاری ، پیمانکاری صنایع بزرگ انجام می شود.

به گفته مصاحب در حال حاضر بخش عمده ای از واحدهای قطعه سازی در شهرک های صنعتی مستقر هستند.

کد خبر 116234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha