راه اندازی اولین شتاب‌دهنده تخصصی خودرو

پرشین خودرو: با راه‌اندازی اولین شتاب‌دهنده تخصصی خودرو در کشور توسط ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی فناوری‌های نوین به یاری صنعت خودرو می‌آیند.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودروی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برای توسعه صنعت خودروی کشور که یکی از صنایع پرکاربرد و عمومی در جوامع است، اقدام به طراحی مفهوم شتابدهنده تخصصی حوزه فناوری‌های جدی در حوزه خودروی متصل کرده است. هدف این شتاب‌دهنده به‌کارگیری فناوری‌های مدرن در محصولات فعلی و آتی حوزه خودرو است.

 

صنعت خودرو


این شتاب‌دهنده توسط گروه خودروی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و دیگر نقش‌آفرینان کلیدی راه‌اندازی خواهد شد.


فناوری‌های جدید صنعت خودرو قابلیت استفاده در سایر حوزه‌های حمل و نقل را نیز دارد و دیگر حوزه‌های مرتبط با حوزه حمل‌ونقل از مزایای فناوری‌های صنعت خودرو بهره می‌برند؛ در واقع توسعه این بخش مکمل دیگر روش‌های حمل‌ونقل است.

تغییر در زیرساخت‌های اساسی صنعت خودرو می‌تواند در عرضه خودروهای مدنظر مشتریان خودرو اثر مهمی داشته باشد. به اعتقاد کارشناسان مهم‌ترین اصل اساسی در انتقال کامل دانش و تکنولوژی به‌روز کردن زیرساخت‌ها از یک سو و دریافت دانش تولید خودرو و قطعات آن از سوی دیگر است.

کد خبر 116432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha