کد خبر 117802
۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
۳۰ درصد تخفیف سفر با قطار‌ در طرح میلاد

پرشین خودرو: شرکت رجا به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطار را با تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح "میلاد" ارائه می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو،  شرکت حمل و نقل ریلی رجا به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، تسهیلات سفر با قطار‌های این شرکت را به صورت تخفیف ۳۰ درصد با عنوان طرح "میلاد" ارائه می‌کند.

 

قطار

 

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام اینکه این تسهیلات برای بازه حرکت و فروش ۱۹ تا ۲۴ آبان ماه مصادف با هفته وحدت است گفت: در قالب این طرح، به مسافران با اسامی "محمد"، "صادق" و "محمد صادق" که در بازه زمانی حرکت و فروش مذکور از طریق کانال‌های فروش رجا بلیت خریداری کنند، ۳۰ درصد تخفیف اعطا می‌شود.


رضا عصاری افزود: اعمال این تخفیفات بدون نیاز به هیچ گونه مراحل اداری در فرآیند خرید بلیت، به صورت خودکار و بدون محدودیت مسیر انجام می‌شود.


وی افزود: سایر نام‌ها با ترکیب محمد یا صادق مانند محمد مهدی، امیر محمد و ... مشمول این طرح نمی‌شوند.


معاون اجرایی شرکت رجا روش‌های فروش این شرکت را سایت اینترنتی رجا، فروش تلفنی ۱۵۳۹ و نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت در سراسر کشور ذکر کرد و گفت: هموطنان برای آگاهی بیشتر در خصوص مراکز و نمایندگی‌های مجاز فروش، ساعت و برنامه حرکت قطار‌ها و ... علاوه بر مراجعه به سایت این شرکت به نشانی www.raja.ir می‌توانند از همه نقاط کشور و به صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کد خبر 117802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha