آغاز طرح فروش فوری و اعتباری پراید 131 از صبح فردا + جزئیات

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها از بازار، طرح فروش فوری و اعتباری سایپا ۱۳۱ را از ساعت ۱۰ صبح فردا دوشنبه، یازدهم آذر اجرا می كند.

به گزارش پرشین خودرو، طرح فروش فوری این محصول سایپا با هدف افزایش عرضه و كاهش قیمت در بازار آزاد انجام می‌شود.

در این طرح فروش فوری و اعتباری، سایپا ۱۳۱ به قیمت ۳۷۵ میلیون ریال عرضه می شود كه ۴۰ میلیون ریال از آن در قالب تسهیلات با بازپرداخت یك‌ساله صورت خواهد گرفت.

تسهیلات ۴۰ میلیون ریالی با دو هدف اجرا می‌شود، هدف اول ایجاد زمینه برای مشارکت هموطنان با توان مالی كمتر در این طرح است، ضمن اینكه محصولات عرضه شده در این طرح فروش تا یكسال در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می مانند تا از این طریق خودرو صرفاً به مصرف كننده واقعی فروخته شود و از نقش آفرینی واسطه‌ها جلوگیری شود.

 

پراید131



براساس اعلام سایپا، عرضه محصولات این گروه خودروسازی از جمله پراید با هدف تنظیم و کاهش التهابات کاذب بازار و حذف دلالان، در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.

گروه خودروسازی سایپا برای كاهش نقش واسطه‌ها در بازار و فروش خودرو به مشتری واقعی، تمهیداتی نیز اندیشیده و در این طرح فروش اجرا كرده است؛ از جمله اینكه به هر كد ملی تنها یك دستگاه خودرو فروخته خواهد شد و كسانی كه در ۱۸ ماه گذشته در یكی از طرح‌های فروش سایپا شركت كرده باشند نیز نمی توانند در این طرح ثبت نام كنند.

همچنین ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امكان پذیر نیست و كدپستی ثبت نام‌كننده و كد نمایندگی انتخابی توسط مشتری نیز باید در یك استان باشد.

از سوی دیگر و با توجه به تسهیلات یك ساله در نظر گرفته شده برای این طرح، خودرو تا یكسال در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می ماند و امكان تسویه پیش از موعد و فك رهن به هیچ عنوان میسر نخواهد بود.

در پایان از هموطنان عزیز دعوت می‌شود ضمن پرهیز از سرمایه‌گذاری با هدف کسب سود در حوزه خودرو، برای خرید خودروی مورد نیاز خود به هیچ وجه به دلالان و واسطه‌هایی که با سوء استفاده از شرایط موجود نسبت به افزایش غیرطبیعی قیمت‌ها اقدام کرده‌اند مراجعه نکرده و محصولات را برای مصرف نهایی طبق قیمت مصوب از مبادی رسمی و از طریق سایت اینترنتی خودروسازان ثبت‌نام و خرید کنند.

کد خبر 118544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
    0 0
    شما اول تعهدات قبلی خود را تحویل دهید بعد سایپا۱۳۱بفروشید،من الان۴ماهه تکمیل وجه کردم قرار بوده۳۰روزه ماشین بگیرم ،سود تاخیر در تحویلم که به اتوخدمت ندادید،این چه عدالت و انصافیه،ما که راضی نیستیم