انسداد جاده‌های روستایی سیستان و بلوچستان

پرشین خودرو: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در حال حاضر راه‌های اصلی سیستان و بلوچستان باز شده اما راه‌های فرعی و روستایی به علت تخریب همچنان مسدود است.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی در استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به دنبال بارش باران، سیل و طغیان رودخانه‌ها متأسفانه راه‌های فرعی و روستایی این استان تخریب و مسدود شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: فعلا راه‌های اصلی استان سیستان و بلوچستان باز شده و تردد در آنها جریان دارد.

 

جاده های سیستان و بلوچستان


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره وضعیت جوی و ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور تصریح کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای استان‌های یزد، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات کرج - چالوس و محورهای فیروزکوه بارش برف جریان دارد.


وی به بارش برف در محور آباده - صفاشهر در استان فارس پرداخت و بیان داشت: در اکثر محورهای مازندران، خوزستان و قم باران می‌بارد.

سرهنگ رحمانی تردد در محورهای اسالم - خلخال و سنندج - همدان را فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر دانست و از مه‌گرفتگی در برخی محورهای استان‌های زنجان، آذربایجان غربی، اردبیل و همدان خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج، محدوده پل استاندارد تا پل فردیس نیمه‌سنگین است؛ در محورهای پاکدشت - تهران و جاده مخصوص کرج نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.

منبع: فارس

کد خبر 119676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha