تمهیدات تعمیرگاه‌های مركزی ایران خودرو برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی

پرشین خودرو: تعمیرگاه‌های مركزی ایران خودرو آماده هرگونه خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند و در این زمینه تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

به گزارش پرشین خودرو، بابك سلاجقه مدیرعامل شركت همگام خودرو در این باره گفت:‌ با توجه به اینكه 30 درصد از كل پذیرش مراجعان در حوزه تعمیرات خودرو در سطح استان تهران، متعلق به تعمیرگاه‌های مركزی است، این تعمیرگاه‌ها از روز 29 اسفند تا 13 فروردین ماه از ساعت 7:30 تا 16 آماده پذیرش و خدمات رسانی به تمامی مشتریان هستند.

وی افزود: در صورت مراجعه میهمانان نوروزی بعد از ساعت اداری نیز ترتیبی اتخاذ شده که همانند سنوات گذشته خدمات مورد نیاز به آنان ارائه شود. به‌طوری که در سال گذشته حتی درخصوص اسکان یکی از مسافران نوروزی که به جهت ایراد خودرو در راه مانده بود در تعمیرگاه مرکزی شماره یک اقدام كردیم.

مدیرعامل همگام خودرو گفت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال مردم عزیزمان در تدارک مسافرت نوروزی هستند و برای سرویس قبل از سفر خودرو خود به تعمیرگاه‌های مرکزی مراجعه كنند، برای رفاه حال مشتریان در تعطیلات روز جمعه نیز خدمات تعمیراتی در این تعمیرگاهها ارائه می شود.

وی افزود:‌ تعمیرگاه‌های مركزی ایران خودرو روزانه حدود 600 نفر پذیرش دارد و با توجه به اینكه این میزان پذیرش، رقم بالایی است، برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان، تمامی فرآیندها به صورت زیرساخت‌های سیستمی کنترل و بررسی می شود.

مدیرعامل شركت همگام خودرو خاطرنشان كرد: در حال حاضر تمام تعمیرگاه‌های مركزی به سیستم‌های رهگیری و كامپیوتری مجهز شده است. در نتیجه، به سهولت در هر لحظه از زمان مشخص می شود چه خودرویی وارد سازمان شده و چه خدماتی دریافت كرده است. متعاقب آن اگر مشکلی در هر یک از فرآیندهای تعمیراتی در تعمیرگاه ها رخ دهد، منشا آن مشخص شده و به سرعت اقدامات اصلاحی صورت می پذیرد.

 



سلاجقه با اشاره به بهبود شاخص رضایت مشتریان در تعمیرگاه‌های مركزی ایران خودرو، بیان كرد: با توجه به تأکید مدیرعامل ایران خودرو و ایساکو نسبت به تکریم مشتریان در حال حاضر شاخص رضایت مشتری از تعمیرگاه‌های مرکزی به عدد 800 رسیده است. این درحالی است كه با پیاده‌سازی سیاست‌های مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر پاسخگویی همیشگی به نیاز مشتریان و پایش دیدگاه‌ها و خواسته های مشتریان، شاخص رضایت مشتری افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این‌كه کانال‌های ارتباطی متعددی برای ارزیابی نظرات و خواسته های مشتریان در نظر گرفته شده و به صورت روزانه پایش می شود و تا زمان كسب رضایت مشتری، پیگیری از سوی كاركنان ادامه دارد، تصریح كرد: کانال‌های ارتباطی شرکت شامل دفتر ثبت انتقادات و پیشنهادات، صندوق ارتباط با مدیریت، وب سایت سازمان، سامانه پیامکی و شبکه های اجتماعی است. همچنین در سالن ترخیص خودرو تبلت نظرسنجی قرار داد شده تا مشتریان میزان رضایت خود را از خدمات تعمیرگاه‌های مرکزی با امتیاز 1 تا 10 اعلام كنند. امتیازهای كمتر از پنج از سوی مسوول امور مشتریان و رئیس تعمیرگاه پیگیری و تا مرحله كسب رضایت كتبی مشتری ادامه می‌یابد.

سلاجقه افزود: برای تأمین رفاه، آرامش خاطر وکاهش دغدغه مشتریانی که در سالن انتظار تعمیرگاه‌های مرکزی حضور دارند، شرایطی فراهم كرده‌ایم تا مشتری امکان مشاهده روند تعمیرات خودرو خود را داشته باشد و کلیه شرایط رفاهی از قبیل پذیرایی و اینترنت رایگان نیز در اختیار مشتریان قرار داده می شود.

مدیرعامل شركت همگام خودرو در راستای ارائه خدمت‌رسانی مطلوب و پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات تعمیراتی مشتریان ایران خودرو به همکاری با شرکت امداد خودرو اشاره كرد و گفت: در هماهنگی صورت گرفته میان شرکت ایساکو، امداد خودرو و همگام خودرو امکان انتقال و پذیرش شبانه روزی خودروی مشتریانی که از طریق تماس با شماره تلفن 096440 درخواست خدمات امداد جاده ای از شرکت امداد خودرو را نمودند در تعمیرگاه‌های مرکزی فراهم شده است.

سلاجقه با بیان اینكه ما بر این باوریم که آموزش مستمر تنها راه توسعه سازمان های پویا است، اظهار كرد: در تعمیرگاههای مركزی ایران خودرو طی دو سال گذشته با شعار «همیشه همگام و همراه مشتری هستیم» از طریق بهینه سازی فرایندهای تعمیرگاهی و آموزش اصول و استانداردهای کلامی-رفتاری و نحوه ارتباط مؤثر و گفتمان با مشتری به تمامی كاركنان، سعی نمودیم با تمام توان، تخصص و تعهدمان به مشكلات و خواسته های مشتریان رسیدگی كنیم و آرامش خاطر را برایشان به ارمغان آوریم.

کد خبر 120725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha