فیس لیفت E کلاس همراه با پیشرفت های چشمگیر معرفی شد + تصاویر

پرشین خودرو: نسخه فیس لیفت مرسدس بنز E کلاس با چهره ای تازه، امکانات بیشتر و همچنین سیستم محرک پلاگین هیبریدی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برای نمایشگاه بین المللی ژنو 2020، شرکت خودروسازی مرسدس بنز خود را آماده کرده بود تا نسخه فیس لیفت مرسدس بنز E کلاس را معرفی کند، اما با شیوع ویروس کرونا در کشور سوئیس و برای جلوگیری از شیوع بیشتر آن در بین شهروندان، مقامات دولتی کشور سوئیس تصمیم به لغو برگزاری نمایشگاه ژنو و همچنین تمامی تجمعات بالای 1000 نفر گرفتند تا بسیاری از شرکت های خودروسازی را مجبور کند یا به صورت آنلاین و یا در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا محصولات جدید خود را معرفی کنند.

 



حال مرسدس بنز آن دسته از خودروسازانی بوده است که طاقت رسیدن به نمایشگاه بین المللی نیویورک 2020 را نداشت و به همین منظور، نسخه فیس لیفت مرسدس بنز E کلاس را با چهره ای تازه، فناوری و امکانات بیشتر و همچنین یک سیستم محرک پلاگین هیبریدی معرفی کرده است.

 



طراحی ظاهری، اولین قدم در مسیر تغییرات بسیار زیاد مرسدس بنز E کلاس خواهد بود و همانطور که می بینید، طراحی خودرو به محصولات نسل جدید این شرکت نزدیک شده و یا ویژگی های اسپرت بیشتری به آن اضافه شده است. به عنوان مثال چراغ های جلو و یا جلوپنجره اتومبیل در محصولات نسل جدید مرسدس بنز دیده می شود و یا پایین تر از آنان برای جذابیت بیشتر خودرو، ورودی بزرگ هوا از خودروهای اسپرت این شرکت قرض گرفته شده است.

 



درست همانند جلو، در قسمت عقب نیز شاهد تغییرات بسیار خوبی بر روی E کلاس فیس لیفت هستیم و بزرگ ترین تغیییرات آن می تواند چراغ های 2 تکه و کشیده آن باشد که جایگزین چراغ های پهن عقب در نسخه اصلی شده است.

در بخش فنی، مرسدس بنز انتخاب های مختلفی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در نسخه E450 می توانید یک موتور شش سیلندر توربوشارژر دوقلو با حجم 3 لیتری داشته باشید که خروجی قدرت آن به حداکثر 362 اسب بخار و گشتاور آن هم به مرز 500 نیوتن متر می رسد، درحالی که نسخه E53 AMG با استفاده از همین پیشرانه شش سیلندر خطی، می تواند خروجی قدرت 429 اسب بخاری و گشتاور 520 نیوتن متری داشته باشد. نسخه پایه اتومبیل هم مدل E350 خواهد بود که از یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر خطی با حداکثر نیروی 255 اسب بخاری و گشتاور 370 نیوتن متری استفاده می کند.

 



و اما بزرگ ترین تغییر در بخش فنی اتومبیل، مربوط به سیستم محرک پلاگین هیبریدی جدید اتومبیل خواهد بود که با کد E350e شناخته شده و از یک موتور چهار سیلندر بنزینی 2 لیتری در کنار موتور الکتریکی 90 کیلوواتی استفاده می کند. مجموع قدرت سیستم محرک پلاگین هیبریدی معادل 315 اسب بخار و همچنین میزان خروجی گشتاور آن معادل 700 نیوتن متر خواهد بود که موتور الکتریکی به تنهایی 121 اسب بخار قدرت و همچنین 440 نیوتن متر گشتاور آن را تولید می کند.

 



هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت تعیین شده برای نسخه های مختلف خودرو ارائه نشده است و با نزدیک شدن به زمان عرضه این خودرو در اواخر سال جاری میلادی، جزییات آن ارائه خواهد شد.


خبرنگار سجاد حیدری

 

کد خبر 120984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha