محصول k132؛ ثمره همکاری شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان برتر داخلی

طراحی و تولید قالب های قطعات محصولات جدید ایران خودرو در شرکت قالب های صنعتی این خودروساز نشان توانایی و رشد بالای این شرکت دارد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو طی بازدیدی از شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو ضمن بیان مطلب فوق گفت: «محصول k132 ، ثمره همکاری شرکت های دانش بنیان و قطعه سازان برتر داخلی است و تولید برخی از قالب های قطعات آن با کیفیت بالایی درشرکت قالب های صنعتی ایران خودرو در دستور کار قرار گرفته است.»

مقیمی با تاکید بر توانمندی های این شرکت افزود: شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو برای توسعه بازار خودرو محدودیت ندارد و می تواند دانش فنی خود را در حوزه قالب سازی به دیگر صنایع انتقال دهد.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: تمرکز بیش تر شرکت قالب های صنعتی بر اجرای پروژه های تعریف شده در سال «جهش تولید» باشد.

 

کی 132



وی با اذعان به این که شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو باید توان توسعه داشته باشد،افزود: این شرکت فقط به مشتری خاصی به نام ایران خودرو تکیه نکرده و حوزه کاری خود را گسترش دهد.

مقیمی با تاکید بر بهینه سازی هزینه ها در سرلوحه برنامه های گروه صنعتی ایران خودرو گفت: با رعایت این اصل و همکاری شرکت های دانش بنیان و سازندگان گام های موثری برای تولید محصول با کیفیت برخواهیم داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تامین منابع ارزی مورد نیازتولید را از دیگر وظایف شرکت های گروه صنعتی ایران خودرو دانست و تاکیدکرد: در شرایط فعلی باید همه توان و همت خود را به حضور در بازارهای صادراتی معطوف کرده تا در تامین ارز مورد نیاز وابسته به نظام بانکی نبوده و خودکفا باشیم.

وی تاکیدکرد: هر پروژه ای در گروه صنعتی ایران خودرو با تایید و اخذ مصوبه از ستاد پروژه ها قابلیت اجرا دارد و آماده هرگونه همکاری با شرکت قالب های صنعتی برای رفع موانع موجود هستیم.

آمادگی برای تولید پنج میلیون قطعه پرسی

در ادامه این بازدید شاهین صدری مدیرعامل شرکت قالب های صنعتی ایران خودرو ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال 98گفت: «این شرکت طراحی و ساخت قالب های K132 را در دستور کاری خود قرار داده است.»
وی ادامه داد: شرکت آیکید امسال که به نام «جهش تولید» مزین شده، توان تولید پنج میلیون مجموعه قطعات پرسی و 17 میلیون قطعات برای محصولات ایران خودرو را دارد.

صدری به دیگر پروژه های این شرکت اشاره کرد و گفت: پروژه طراحی و ساخت مجموعه قالب های سپر جلو و عقب 207 صندوق دار، از دیگر پروژ های در دست اجرای این شرکت است.

وی حضور در بازارهای صادراتی را از دیگر اهداف شرکت دانست و افزود: در همین راستا شرکت آیکید موفق به عقد سه قرارداد طراحی و ساخت قالب های تودری و بدنه خودرو برای یکی از شرکت های بین المللی بزرگ و مطرح قالب سازی شده است.

کد خبر 122507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha