کد خبر 122764
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
300 خودروی عتیقه به كمك یوتیوب به فروش گذاشته شد

كلكسیونی از 300 خودرو از جمله فراری، شورولت كوروت، پورشه و ... زیر خرواری از خاك در انباری پنهان مانده بود كه اكنون در معرض مزایده قرار گرفته و به كمك یوتیوب به فروش گذاشته شده است.

به گزارش پرشین خودرو، تاكنون بیش از 2 میلیون نفر در یوتیوب این گنج از زیرخاك بیرون آمده را تماشا كرده اند. لری كاسیلا، متخصص نگهداری از خودروهای عتیقه عهده دار نگهداری از تعدادی از این خودروهای ارزشمند شده است.

صاحب این كلكسیون با ارزش دوست ندارد معروف شود و اجازه فاش شدن نامش را نداده است. فقط اجازه داده تا از این خودروها كه در میان آنها لامبورگینی، فراری و شورولت كوروت هم به چشم می خورد، تور مجازی تهیه شود تا امكان نمایش آن در یوتیوب فراهم آید. فقط یك آیتم از این 300 دستگاه خودرو یك بیزارینی Bizzarrini P538 است كه یك میلیون دلار ارزش دارد. كاسیلا یك تور مجازی از این 300 خودرو را نیز در كانال یوتیوبی خود با نام AMMO NYC با 1.35 میلیون مشترك به نمایش گذاشته است.

فیلم ویدیویی این گنج قبل از پاندمی كرونا تهیه شده است اما از 10 آوریل روی یوتیوب قرار گرفته و تا 20 آوریل از 2 میلیون بازدید گذشته است.

تعجبی ندارد كه این خودروهای یافت شده در انبار زیر خروارها خاك، توجه میلیون ها بازدید كننده را به خود جلب كرده است. چون در میان این 300 خودرو، انواعی از عتیقه های ایالات متحده و اروپا مثل اولدزمبیل و رولزرویس هم یافت می شوند و این تنها چند نام از میان نام و نشان های خوشنام است.

اصل گزارش در باره این گنج از زیر خاك بیرون آمده، در بیزینس اینسایدر منتشر شده است.

کد خبر 122764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha