KTL تنها نماینده رسمی هیوندای در ایران

وبسایت خودروسازی هیوندای کره جنوبی به تازگی اطلاعات مربوط به بازار ایران را بروزرسانی کرده و شرکت های واجد شرایط در خدمات رسانی به محصولات این برند در ایران را معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برند هیوندای و خودروهای این شرکت کره ای از زمانی که به عنوان تاکسی به بازار ایران آمد تا به امروز، یکی از محبوب ترین خودروها در بازار خودروی ایران بوده است که توانست در سگمنت های مختلف، طیف وسیعی از مشتریان ایرانی را به سوی خود جذب و به سهم مناسبی از بازار دست یابد.

این شرکت کره ای نشان داده است که برای بازار ایران اهمیت ویژه ای قائل است هر چند در مقاطع بسیاری همکاری های مشترک این خودروساز کره ای با خودروسازان و شرکای ایرانی تحت الشعاع تحریم ها قرار گرفته است.

هیوندای در تازه ترین اقدام خود با وجود تحریم های سخت آمریکا بر صنعت خودروی ایران و مجازات سخت شرکت های فعال در صنعت خودروی کشور، بروزرسانی جدیدی در وبسایت خود انجام داده است.

 



این شرکت کره ای در بروزرسانی روزهای گذشته اقدام به معرفی نمایندگی های مورد تایید خود در ارائه خدمات به مالکان خودروهای هیوندای در ایران کرده است.

هیوندای در بخش مربوط به ایران وبسایت www.hyundai.com/worldwide/en/onepage/country.ir شرکت کی تی ال KTL را به عنوان نماینده رسمی در ارائه خدمات به خودروهای سواری هیوندای معرفی کرده است.

یادآور می شود، بر اساس این بروزرسانی در سایت هیوندای، دیگر نامی از شرکت های پاکرو و آسان موتور که تا پیش از این مجاز به ارائه خدمات در ایران بودند به چشم نمی آید که حاکی از حذف این دو شرکت از چرخه خدمت رسانی به مالکان هیوندای بر مبنای استانداردهای این خودروساز کره ای است.

شرکت سروش دیزل نیز در حوزه خودروهای کار و تجاری هیوندای امکان ارائه خدمات به کامیونت و ون های هیوندای در ایران خواهد داشت.

کد خبر 124029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha