رونمایی شاسی‌بلند هامر H1 دیزلی با تیونینگ Mil-Spec

شرکت تیونینگ خودرو Mil-Spec Automotive از نسخه دیزلی شاسی‌بلند آف‌رود هامر H1 مجهز به پیشرانه ۶/۶ لیتری توربوشارژ Duramax و قیمت ۳۰۰ هزار دلار رونمایی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، هامر در آستانه برقی شدن است و این موضوع برای برخی افراد که با تولید خودروهای تنومند و بنزینی توسط خودروساز آمریکایی عادت کرده‌اند، کمی توهین‌آمیز به‌نظر می‌رسد. بااین‌حال عرضه نسخه برقی از این خودرو نظامی تحت برند جی‌ام‌سی (GMC) اجتناب‌ناپذیر است و دیر یا زود اتفاق خواهد افتاد.

بااین‌حال برای کسانی که از نسخه برقی هامر لذت چندانی نمی‌برند، شرکت تیونینگ خودرو Mil-Spec Automotive محصول جدیدی دارد. این شرکت مستقر در میشیگان، از آخرین محصول خود یعنی هامر اچ وان (Hummer H1) رونمایی کرده است که از جمله ویژگی‌های بازر آن می‌توان به بازگشت پیشرانه دیزلی اشاره کرد. مسئولان Mil-Spec در کنفرانس مطبوعاتی خود به برخی از جزئیات مربوط به هامر H1 دیزلی اشاره کرده‌اند. البته توجه داشته باشید که این اولین هامر H1 اصلاح‌شده توسط Mil-Spec نیست. در اوایل سال ۲۰۱۸، این تیونر آمریکایی نسخه‌های مختلفی از شاسی‌بلند الهام‌گرفته از Humvee به بازار عرضه کرد.


امسال Mil-Spec تمرکز خود را روی کیفیت قرار داده و محصولات خود را بهتر از همیشه کرده است. جدیدترین خودرو Mil-Spec Automotive H1 از پیشرانه دیزلی ۶/۶ لیتری توربوشارژ Duramax با ۵۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۱،۳۵۶ نیوتن‌متر گشتاور بهره می‌برد. این پیشرانه قدرت خود را ازطریق جعبه‌دنده ۶ سرعته خودکار Allison به چرخ‌ها منتقل می‌کند. اگرچه پیش از این شاهد بودیم که پیشرانه هامر H1 در مسابقه درگ با جیمنی (jimny) مغلوب می‌شد، به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی پیشرانه توسط Mil-Spec Automotive نتایچ را تغییر داده است و با وجود وزن سنگین خودرو، آن را پیروز رقابت می‌کند.

 

هامر H1

هامر H1

از جمله امکانات جدید هامر Mil-Spec Automotive می‌توان به باک اضافی آلومینیومی با ظرفیت ۱۱۳ لیتر برای سفر به مسیرهای دور و دراز و آف‌رود، روکش بیرونی پلی اورتان Deep Sky Black Kevlar و همچنین تزئینات دارای روکش پودری مشکی نیمه براق برای ظاهر خودرو اشاره کرد. سایر امکانات این خودرو آف‌رود شاسی‌بلند شامل بازطراحی میل گاردان جلو و عقب، یاتاقان‌ها، دسته موتورها، رام شاسی و همچنین پکیج ترمز قدرتمند ۶ پیستونی Wilwood، دوربین عقب، قلاب یدک‌کشی، سیستم تعلیق انحصاری باجا و فنرهای کویل می‌شود. طبق اظهارات مسئولان Mil-Spec، تعلیق این خودرو دارای میزان جابجایی عمودی ۳۳ سانتی‌متر است که باعث می‌شود تا در سفرهای خارج از جاده، عملکرد ارتعاش‌گیری بی‌نظیر در سرعت‌های بالا و هندلینگ عالی در رانندگی ارائه دهد.

در داخل کابین نیز با همکاری شرکت Formawerx، امکاناتی مانند چرم عقیق‌رنگ ناپا با دوخت متمایز، پکیج داخلی اختصاصی Mil-Spec، محافظ کمر صندلی‌ها، غربیلک فرمان سفارشی، نشانگرهای جدید، به‌همراه سیستم صوتی JL Audio وجود دارد. تمامی امکانات داخلی به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا با ظاهر خشن و آف‌رود خودرو هامر هم‌خوانی داشته باشند.

توجه داشته باشید که Hummer H1 جدید Mil-Spec Automotive ارزان نیست و با قیمت ۳۰۰،۰۰۰ دلار به فروش می‌رسد. نسخه‌ای که در تصاویر دیده می‌شود، به‌طور اختصاصی برای یکی از مشتریان ساخته شده است و سایر علاقه‌مندان می‌توانند سفارش‌های دلخواه خود را ثبت کنند.

منبع: زومیت
 

کد خبر 124136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha