همکاری بانک ملت و قطعه سازان سایپا با هدف تولید قطعات جدید

مدیرعامل بانک ملت گفت: اقدامات مناسبی در حوزه طراحی و توسعه محصول در سایپا انجام شده که باعث ایجاد شرایط بسیار خوبی در این گروه خودروسازی خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل بانک ملت به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک از مرکز تحقیقات و نوآوری و خطوط تولید شرکت سایپا بازدید کرد.

در این بازدید محمد بیگدلی گفت: استراتژی قبلی گروه سایپا در حوزه تولید محصولات اقتصادی و ارزان قیمت بوده ولی با شرایط موجود و تغییر استراتژی این شرکت، شاهد تولید محصولات متنوعی در رده های مختلف خواهیم بود که به زودی وارد بازار خواهد شد و این اقدامات بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل بانک ملت گفت: این چنین اقداماتی در شرایط عادی جزو برنامه های معمول شرکت های تولیدی است ولی در شرایطی که کشور تحت تحریم و فشارهای شدید اقتصادی است و هیچ گونه همکاری های بین المللی انجام نمی شود انجام برنامه های نوآورانه و توسعه ای در حوزه تولید نشان از تخصص نیروها و توان مدیریتی بالا دارد که در سایپا در حال انجام است.


وی افزود: سایپا یکی از شرکت های بزرگ در حوزه اشتغال و تولید در کشور است که توانسته با شرایط موجود در این زمینه ها رشد کند و شرایطش روز به روز بهتر می شود، بر همین اساس به زودی سایپا در داخل کشور از جنبه های مختلف به خودروساز اول تبدیل خواهد شد.

بیگدلی با اشاره به توان مناسب بانک ملت در حوزه مالی و بانکی گفت: در سال جهش تولید این بانک با تمام قدرت در کنار صنایع بزرگی چون سایپا حضور خواهد داشت تا بتواند با تامین منابع مالی کمکی در جهت اقدام عملی این شعار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بانک ملت تعامل بسیار خوبی با گروه سایپا داشته و دارد، گفت: آمادگی داریم در کنار سایپا در جهت جهش تولید و ایجاد اشتغال جدید کمک های مالی خوبی را به این گروه خودروساز ارائه دهیم.

مدیرعامل بانک ملت در خصوص انجام پروژه ها و طرح هایی که در شرکت های قطعه سازی سایپا در حال انجام است، گفت: با توجه به شرایط مناسب مالی این گروه خودروساز، می توانیم با شرکت های قطعه ساز گروه سایپا هم که در حال تولید قطعات جدید با رویکرد داخلی سازی، خودکفایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور هستند، در قالب انعقاد تفاهم نامه ای در کنارشان باشیم.

کد خبر 125405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha