وزیر پیشنهادی وزارت صمت از گلپایگان می آید

شنیده شده است که به زودی نماینده مردم شهرهای گلپایگان و خوانسار در مجلس دهم، به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی رئیس جمهوری معرفی شود.

به گزارش پرشین خودرو، " علی بختیار " که از وی به عنوان نامزد نهایی معرفی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت صمت یاد می شود در توسعه شبكه قطعه سازی خودرو و ساخت و خودكفایی، و اشتغال افزون بر دو هزار و 500 نفر در شهر گلپایگان نقش مهمی داشته است.

وی دانش آموخته كارشناسی مهندسی برق، كارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه تربیت مدرس و دانشجوی دكتری رشته DBA دانشگاه تهران است که فعالیت کاری خود را از سال 1377 و در سازمان بازرسی كل كشور آغاز كرده است.

در كارنامه کاری " بختیار " می توان به سربازرس امور وزارت نفت، بازرس و سربازرس امور وزارت نیرو، سازمان انرژی اتمی و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان بازرسی کشور، مشاور معاون اقتصادی سازمان بازرسی کل کشور، رییس فراكسیون پاسخگویی مجلس، نایب رییس فراکسیون اقتصاد دیجیتال مجلس، عضو كمیسیون انرژی مجلس و عضو ناظر مجلس در شورای عالی انرژی و ... اشاره کرد .

" علی بختیار " عضو نمایندگان ادوار مجلس می باشد و براساس شنیده ها از اقبال بسیار بالایی به منظور کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس یازدهم نیز برخوردار است.

کد خبر 125423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha