10 تکنولوژی جدیدترین خودروی رولزرویس + فیلم با زیرنویس فارسی

پس از مدت ها کار رسانه ای و تبلیغی خاص برند رولزرویس، سرانجام جدیدترین محصول این خودروساز انگلیسی با نام رولزرویس گوست معرفی شد که در این گزارش به 10 تکنولوژی این خودرو اشاره خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بعد از معرفی رولزرویس گوست، مت واتسون مجری و برنامه ساز انگلیسی سراغ این خودرو رفته است و 10 تکنولوژی این خودروی لوکس را معرفی می کند.

رولزرویس گوست که بر پایه پلتفرم اختصاصی این شرکت و با قیمت 332 هزار و 500 دلار عرضه خواهد شد نسبت به مدل های قبل این خودرو 20 هزار دلار افزایش قیمت داشته است که تقریبا هم قیمت یک خودروی متوسط در بازارهای جهانی است.

البته صحبت از افزایش 20 هزار دلاری برای این خودرو و مشتریان خاص آن بیشتر شبیه به یک شوخی است چرا که صحبت از یک هتل 5 ستاره متحرک در میان است.

رولزرویس گوست مجهز به یک پیشرانه ۶.۷۵ لیتر تویین توربو V12 است که خروجی ۵۶۳ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور را برای راننده فراهم می کند.

با قدرت این پیشرانه، گوست جدید در ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد و به نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت می رسد با این وجود، گوست جزو کم سر و صداترین خودروهای جهان است.

وقتی صحبت از رولزرویس می شود، انتظارها فراتر از تصور می رود.بد نیست بدانید که در طراحی ال ای دی هایی که در سقف و داشبورد این خودرو وجود دارد، 1000 ساعت زمان صرف شده است.

گوست ۲۰۲۱ به امکاناتی نظیر دید در شب، دوربین ۳۶۰ درجه، کروزکنترل هوشمند، سیستم جلوگیری از تصادف، پارک خودکار، سیستم هشدار ترافیک، سیستم هشدار خروج از خط و وای فای هات اسپات مجهز است.

با این وجود بهتر است برای آشنایی با 10 آپشن ویژه رولزرویس، ویدئوی زیر را با زیرنویس فارسی پرشین خودرو تماشا کنید.





کد خبر 126001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha