نسخه اضطراری نیسان لیف رونمایی شد

نیسان که از سال 2011 بخش خدمات اضطراری این شرکت را راه اندازی کرده بود، از یک خودروی اضطراری بر پایه نیسان لیف، ویژه امدادرسانی در شرایط بحرانی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این خودرو که نیسان لیف RE نام گرفته است با دو جایگاه برق در دو طرف خودرو، تامین برق در شرایط اضطراری و محیط های بحرانی را فراهم می کند و می تواند نیاز تلفن های همراه و پروژکتورهای نیروهای امدادی را تامین نماید.

در اصل این خودرو برای نشان دادن پتانسیل خودروهای برقی در شرایط بحرانی تولید شده است.

 



شارژر دو جهته نیسان لیف RE-Leaf نه تنها توان ذخیره انرژی را ایجاد می کند بلکه می تواند تا حدود زیادی نیاز الکتریکی نیروهای میدانی منطقه حادثه دیده را نیز تامین کند.

نسخه اضطراری نیسان لیف RE-Leaf در ابعاد ظاهری نیز تغییراتی را تجربه کرده است که به طور مثال می توان به افزایش ارتفاع 70 میلی متری خودرو از سطح زمین نسبت به نسخه استاندارد لیف اشاره کرد که به خودرو برای تردد در محیط های بحران زده کمک شایانی می کند.

 



نیسان لیف RE-Leaf همچنین به یک محافظ مخزن سفارشی برای محافظت از کف خودرو در مسیرهای ناهموار مجهز شده است.

 



گلگیرهای بزرگتر و چرخ های 17 اینچی بخشی دیگر از امکانات نیسان لیف برای تردد در محیط های مواجه شده با بلایای طبیعی خواهد بود.

در داخل کابین نیز نیسان با برداشتن صندلی های عقب خودرو، فضای بزرگتری برای ذخیره سازی ابزار و لوازم ایجاد کرده است و این بخش را با یک صفحه توری فلزی از بخش جلوی خودرو جدا کرده است.

هلن پری رئیس بخش خودروهای برقی نیسان درباره این خودرو می گوید: خودرویی نظیر نیسان لیف RE-Leaf کاربرد خودروهای پاک را در مدیریت هر چه بهتر بلایای طبیعی نشان خواهد داد و تاکید می کند که فناوری های نوین، جان های بیشتری را حفظ می کند و مقاومت بیشتری در برابر بلایا برای انسان فراهم می کند.

 

کد خبر 126642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha