نگاهی به نسخه تولید محدود پیکاپ تویوتا هایلوکس «ماکو»

پیکاپ تویوتا هایلوکس ماکو با تعداد محدود و در قالبی هیجان انگیز در دسترس خریداران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هر چند شنیدن این خبر می تواند برای علاقمندان این پیکاپ ژاپنی از تروریست های خاورمیانه تا آفرودرهای آمریکایی خبر خوبی باشد اما در همین ابتدا باید بگوییم که این پیکاپ تنها در نیوزیلند قابل سفارش گذاری است.

پیکاپ هایلوکس ماکو که فقط 250 دستگاه از آن تولید خواهد شد، نام خود را از سریعترین کوسه اقیانوسی گرفته است و واقعا هم این نام برای هایلوکس برازنده خواهد بود چرا که این محصول آمده است تا به طور خاص فورد رنجر رپتور را تحقیر کند.

 



بخش نیوزیلند خودروسازی تویوتا این پیکاپ را در کارخانه خود با تغییرات زیادی تولید خواهد کرد که بیشترین بخش این تغییرات در ظاهر و سیستم تعلیق هایلوکس اتفاق افتاده است.

ارتفاع هایلوکس ماکو نسبت به نسخه استاندارد، 40 میلی متر در جلو و 50 میلیمتر در عقب افزایش پیدا کرده است در حالی که دامپرهای قابل تنطیم قابلیت آفرودی هایلوکس ماکو را در جاده های سخت گذر ارتقا داده است.

 



در داخل کابین نیز، نشان ماکو روی صندلی های چرمی خودرو سبک خاصی به آن بخشیده است.

در بخش فنی اما هایلوکس ماکو بی تغییر مانده و با همان پیشرانه 2.8 لیتری توربو دیزل عرضه خواهد شد.

برای اینکه درک بهتری از توان هایلوکس ماکو داشته باشید بد نیست بدانید رنجر رپتور با پیشرانه 2 لیتری توربودیزل در بازار وجود دارد.

 



پیشرانه هایلوکس ماکو توان تولید 201 اسب بخار قدرت و گشتاور 500 نیوتن متری را برای ماکو تضمین می کند که نسبت به اسب بخار و گشتاور 213 و 500 نیوتن متری فورد رنجر رپتور کمی ضعیف تر است.

تویوتا برای این خودرو، ترمزهای تقویت شده در نظر گرفته است. در بخش ظاهری نیز پروژکتور ال ای دی، گلگیرهای آفرودی، سپر تهاجمی و محافظ کف خودرو روی پیکاپ هایلوکس ماکو تعبیه شده است.

در انهای همین صفحه می توانید گزار تصویری کامل هایلوکس ماکو را ببینید.

کد خبر 126698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha