۲ شاسی بلند برقی فولکس واگن برای سال ۲۰۲۱ + تصاویر

فولکس واگن ID.۴ GTX و ID.۵ شاسی بلند‌های برقی برای سال ۲۰۲۱ هستند که طراحی آن متفاوت است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران، به دلیل انتشار بیش از حد CO۲ در اروپا در سال ۲۰۲۰، فولکس واگن تصمیم گرفته است که نسخه متمرکز ID.۴ GTX و ID.۵ کوپه را در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه کند، همچنین معرفی ۲۰ EV تا سال ۲۰۲۵ بخشی از یک هدف است.

ID.۴ GTX که اکنون قرار است عرضه شود از پیشرانه قوی تری نسبت به قبل برخوردار خواهد بود که گفته می‌شود قادر است کراس اوور را در ۶.۲ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند. با این حال، این عملکرد با برد کمتر از مدل استاندارد ۴۰۰ کیلومتر ارائه خواهد شد. اولین مدل آن احتمالاً در بهار عرضه خواهد شد.

 

فولکس واگن



در حالی که ID.۴ استاندارد دور از دسترس نیست، اما برخی از خریداران نیاز به ظاهری زیبا‌تر دارند که ID.۵ نسخه‌ای با ظاهری زیباتر خواهد بود. این کراس اوور الهام گرفته از کوپه با پلتفرم MEB است. طبق اطلاعاتی که منتشر شده است، نشان می‌دهد که این دو مدل دارای گزینه‌های پیشرانه یکسانی هستند، تفاوت عمده بین آن‌ها یک ظاهر طراحی شده با یک سقف قوسی است تا ظاهر آیرودینامیکی بیشتری به آن بدهد.

 

فولکس واگن



فولکس واگن قصد ندارد ID.۵ را در ایالات متحده بفروشد و اروپایی‌ها آن را دریافت می‌کنند. دلیل این تصمیم کاملاً مشخص نیست، اما احتمالاً خودروساز می‌ترسد تقاضای کافی برای دو مدل بسیار مشابه وجود نداشته باشد.

 

فولکس واگن



ID.۴ اولین خانواده جدید خودرو‌های فولکس واگن خواهد بود که به آمریکا می‌آید و طبق اطلاعاتی که به دست آمده، در نیمه اول سال ۲۰۲۱ وارد آمریکا می‌شود. این مدل با باتری ۸۲ کیلووات ساعت استاندارد ارائه می‌شود، پیشرانه اصلی شامل یک موتور نصب شده در عقب است که ۲۰۱ اسب بخار و ۲۲۸ پوند فوت گشتاور تولید می کند، یک نوع چهار چرخ متحرک نیز با قدرت ۳۰۲ اسب بخار وجود دارد.

 

فولکس واگن



برای تأکید بیشتر بر روی فناوری، این خودرو به طور استاندارد با صفحه نمایش ۱۰.۰ اینچی و صفحه نمایش سرگرمی ۱۲.۰ اینچی ارائه می‌شود. مجموعه ایمنی شامل هشدار برخورد به جلو با نظارت بر عابر پیاده، نظارت بر نقاط کور، کمکی برای حفظ خط و کروز کنترل تطبیقی ​​است.

ID.۴ با قیمت ۳۹۹۹۵ دلار شروع می‌شود و مدل چهار چرخ متحرک با قیمت ۴۳، ۶۹۵ دلار است. خودرو‌های VW هنوز واجد شرایط اعتبار مالیاتی، ۵۰۰۵۰۰ دلاری فدرال هستند.

 

کد خبر 129850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha