ارزیابی اولیه آثار مسابقه طراحی مفهومی خودرو ام.وی.ام

ارزیابی اولیه آثار ارسالی برای شرکت در مسابقه طراحی مفهومی خودرو ام.وی.ام (MVM) انجام شد.

به گزارش پرشین خودرو، ارسال آثار مسابقه طراحی خودرو مفهومی مدیران خودرو از 21 آبان ماه 1399 آغاز شده بود و در 10 بهمن ماه 1399 به پایان رسید و اکنون اولین جلسه ارزیابی آثار با حضور هیات داوران برگزار شده است.

با توجه به اولین دوره برگزاری این مسابقات و به منظور ارائه فرصت برابر به تمامی علاقه مندان و متخصصان صنعت خودرو برای طراحی سگمنت مورد علاقه خود به صورت رندرهای کامپیوتری و یا اسکچ دستی، این مسابقه با استقبال قابل قبولی مواجه شد تا جایی که بیش از 400 شرکت کننده آثار خود را برای شرکت در مسابقه ارسال کردند.

تنوع طرح های ارسالی بسیار در خور توجه و گسترده است تا جایی که از خودرو های کوچک شهری و کامپکت تا پیکاپ های فول سایز را در بر می گیرد و حضور پر تعداد بانوان در این مسابقه نیز بسیار قابل توجه است.

در اولین جلسه ارزیابی آثار که با حضور هیئت داوران برگزار شد از بین 400 اثر ارسالی 70 اثر برای ارزیابی نهایی انتخاب شدند. پارامترهای بکار گرفته شده در ارزیابی آثار شامل: خلاقیت، زیبایی شناسی، هارمونی، عملکرد و نحوه ارائه بوده که در دستورالعمل مسابقه از ابتدا اطلاع رسانی شده است. بر این اساس آثار حذف شده در یک و یا تمامی این پارامترها ضعیف عمل کرده و بکارگیری قواعد و دستورالعمل های ذکر شده در 70 اثر منتخب بیشتر مشهود است.
اسامی صاحبان آثار 10 طرح برتر تا قبل از سال نو توسط شرکت مدیران خودرو اعلام می شود اما سه نفر اول در نیمه دوم فروردین ماه 1400 معرفی خواهند شد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر و نتایج این مسابقه می توانید اینجا کلیک کنید.

 

مسابقه طراحی مفهومی خودرو ام.وی.ام

کد خبر 130344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha