اعتبار گارانتی یکساله موتور و گیربکس اتوخسروانی به روایت یک مشتری +فیلم

اتوخسروانی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال بازار خودرو از مدت‌ها پیش و در نبود خدمات پس از فروش مناسب و استاندارد اقدام به ارائه گارانتی موتور و گیربکس یکساله یا 15 هزار کیلومتری برای خودروهای صفر و کارکرده کرده است اما اعتبار گارانتی موتور و گیربکس اتوخسروانی چقدر است؟

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اطمینان از سلامت موتور و گیربکس در زمان خریداری خودرو از مهم‌ترین نگرانی‌های خریداران خودرو است که در مواقع بسیاری با ارائه یک گارانتی از طرف فروشنده قابل رفع است.

اما موضوع مهم‌تر میزان اعتبارسنجی گارانتی ارائه شده از سوی فروشنده خودرو است که محل بحث و شبهه می‌شود چرا که هر چند برخی انواع گارانتی را مثل نقل و نبات ارائه می‌دهند اما مشکل اصلی در زمان دریافت خدمات بر اساس تعریف گارانتی است که گریبانگیر مالک خودرو می‌شود.

به طور مثال ارائه خدمات گارانتی را منوط به شرایط خاصی می‌کنند که رعایت آن به دلایل مختلف از عهده خریدار خارج است و از اینجا تازه مشکل مالکان خودرو دوچندان شده و علاوه بر خودروی معیوب با نقض تعهد نیز مواجه می‌شوند.
با وجود این مشکلات در بازار خودرو اما هنوز هم شرکت‌هایی مشغول فعالیت هستند که با ارائه گارانتی معتبر همچون گارانتی موتور و گیربکس به رفع دغدغه خریداران خودرو می‌پردازند.

اتوخسروانی یکی از این شرکت‌هایی است که به واسطه تجربه سال‌ها نمایندگی از خودروسازان جهانی در ایران نظیر میتسوبیشی، ب ام و، هیوندای و مدیران خودرو شامل ام وی ام و چری توانسته است گام‌های مناسبی در این خصوص بردارد.

در این گزارش گارانتی یک ساله یا 15 هزار کیلومتری اتوخسروانی برای خودروهای صفر و کارکرده را مورد بررسی قرار دادیم تا به میزان اعتبار آن بر اساس شواهد پی ببریم.

اتوخسروانی با هر خودرویی که به فروش می‌رساند فارغ از اینکه خودرو صفر یا کارکرده باشد اقدام به ارائه گارانتی اختصاصی یکساله یا 15 هزار کیلومتری موتور و گیربکس به خریدار می‌کند.

البته این گارانتی به صورت اختصاصی از سوی اتوخسروانی ارائه می‌شود و مزایایی برای مالک خودرو به همراه دارد که می‌توانیم به حمل رایگان خودروی معیوب از هر نقطه‌ای اشاره کنیم.

اتوخسروانی با ارائه گارانتی موتور و گیربکس با یک تیر دو نشان را هدف قرار می‌دهد، هم مشتری را از اطمینان صددرصدی اتوخسروانی به اصالت خودرو آگاه می‌کند هم اینکه دغدغه اصلی از خرابی موتور و گیربکس را به عنوان اصلی ترین اجزای خودرو برای خریداران رفع می‌کند.

نکته حائز اهمیت و مهم گارانتی یکساله یا 15 هزار کیلومتری این است که مالک خودرو در اثر خرابی موتور یا گیربکس هیچ هزینه‌ای برای حمل و نقل خودرو و تعمیرات پرداخت نمی‌کند.

گارانتی اختصاصی موتور و گیربکس اتوخسروانی که به صورت یکساله یا 15 هزار کیلومتر (هر کدام زودتر فرا برسد) به خریداران ارائه می‌شود را باید بر اساس شواهد موجود از معتبرترین گارانتی‌های خودرو در ایران دانست که هیچ هزینه‌ای به مالکان خودرو تحمیل نمی‌کند.

در ادامه این گزارش می‌توانید تجربه یک مالک خودروی هیوندای از استفاده گارانتی موتور و گیربکس اتوخسروانی را در ویدئوی ذیل ببینید:








کد خبر 138567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha