تولید انبوه و افتتاح خط تولید هایما 8S در روزهای آینده

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از آغاز تولید انبوه و افتتاح خط تولید هایما 8S که خودرویی با کیفیت و با قیمت رقابتی است، در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مهدی خطیبی، با اعلام این خبر از افزایش روزانه تولید از ابتدای مهرماه به بیش از ۲۸۰۰ دستگاه خبر داد و گفت: با حذف خودروهای ناقص و عبور از شرایط سختی که تبدیل به معضلی ملی شده بود، فرآیند تولید شتاب گرفته و در نیمه دوم سال هدف تولید روزانه ۲۸۰۰ دستگاه خودرو را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان این‌که عرضه و تحویل خودرو به مشتریان از ابتدای سال تا ۲۷ شهریورماه، نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۳ درصدی را تجربه کرده، گفت: افزایش عرضه و تامین نیاز مشتریان سبب ایجاد تعادل در بازار خودرو خواهد شد.

خطیبی از رده خارج کردن پژو ۴۰۵ و سمند را دستاورد بزرگ ایران خودرو نام برد و اضافه کرد: ظرف چند روز آینده، برای همیشه با این دو خودرو خاطره‌ساز خداحافظی خواهیم کرد.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: طبق وعده‌ای که داشتیم، هر ماه یک دستاورد در گروه صنعتی ایران‌خودرو را معرفی خواهیم کرد.

خطیبی، مراحل تعریف پروژه تا تولید انبوه محصول TF21 را ۱۸ ماه دانست و ضمن بی‌سابقه دانستن این اتفاق مهم، آن را مسیری برای جهانی شدن صنعت خودرو کشور خواند و گفت: بلافاصله پس از تولید انبوه ری‌را، این محصول تولید و روانه بازار خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر رویکرد صادراتی ایران خودرو برای محصول پروژه TF21، تصریح کرد: به تولید رسیدن این محصول در فاصله زمانی ۱۸ ماهه به معنای عبور ایران خودرو از استانداردهای خودروسازان جهانی است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، ضمن عذرخواهی بابت بی‌توجهی‌های سال‌های قبل نسبت به کیفیت خودرو، بر عزم شکل گرفته در ایران خودرو برای ارتقای کیفیت محصولات تاکید کرد و گفت: با حذف خودروهای ناقص گام مهمی در ارتقای کیفیت محصولات برداشته ایم، اما تا رسیدن به اهداف مسیر طولانی را در پیش داریم و این تعهد را به مردم و مشتریان می‌دهیم که با تمرکز و توجه بالایی این مسیر را دنبال خواهیم کرد.

وی با تاکید بر این‌که کیفیت محصولات هیچ‌گاه مورد تایید و دفاع نبوده، گفت: با نگاه انتقادی که نسبت به مقوله کیفیت داشته‌ و با هدف بهبود شرایط و جلب رضایت مشتریان مدیریت مجموعه را بر عهده گرفته‌ام و در تحقق اهداف تعیین شده نیز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد.

کد خبر 139083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha