کد خبر 42740
۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
آماده سازی خودرو برای ورود کودکان

پرشین خودرو: بودن کودک در درون خودرو یکی از مصایب رانندگان است که البته می توان با بهره گیری از راهکارهایی آن را کمتر نگران کننده یافت.

به گزارش «پرشین خودرو»، اگر قرار است کودک شما در داخل خودرو قرار گیرد به هر حال بکار بردن تمهیداتی برای اینکه این کودکان آزرده نشوند عادی به نظر می‌رسد و به طور یقین فرزندان و بچه‌ها دارای ارزش بسیار بسیار بالاتری از خودرو شما هستند.

Preparing-Your-Car-with-a-Baby-on-the-Way-01
هنوز برخی از ویژگی‌های جدید برای کودکان در خودروهای مدرن بکار گرفته نمی‌شود ولی لازم نیست واهمه داشته باشید زیرا لوازم جانبی خودرو در این موارد به کمک شما می‌آید و بهتر است زا قبل یک لیست خرید برای این مواقع داشته باشید تا در زمانی که کودک دلبند شما در داخل خودرو است کمترین نگرانی نداشته باشید.

Preparing-Your-Car-with-a-Baby-on-the-Way-02
صندلی ایمنی: اولین و مهم ترین وسیله به طور یقین صندلی ایمنی کودک است که در انواع سبک و صیاق در صندلی‌های جلو و عقب در دسترس خریداران است و البته این ایده خوبی است که تحقیقات خود را قبل از خرید اتخاذ کنید و به خاطر داشته باشید که صندلی ایمنی کودک یک تاریخ انقضاء داشته و با خواندن بررسی‌ها و بازتاب‌های کاربران در اینترنت به بهترین انتخاب با قیمت معقول برسید.
محافظ: با جمع و جور تر شدن خودروها بکار بردن صندلی کودک در صندلی‌های عقب سخت و مشکل می‌شود و از همین رو یک ایده خود استفلاده از محافظ صندلی است که لبه‌های تیز تشک‌ها را با یک پارچه یا چرم بپوشانید که یک ایده خوب است که نگران آسیب دیدگی فرزند دلبندتان نخواهید بود.

Preparing-Your-Car-with-a-Baby-on-the-Way-07
مایع شوینده: اگر بر روی فرش شما چای یا قهوه بریزد به طور یقین بسیار سریع با یک مایع شوینده اقدام به شستن آن خواهید کرد و هر لحظه ممکن است کودک نوپای شما در داخل خودرو شیرین کاری کرده و تشک نازنین خودروتان را کثیف کند از همین روی پیشنهاد می‌شود از یک مایع شستشوی مخصوص در داخل خودرو همانند شامپوی فرش داشته باشید تا بتوانید در این مواقع بهترین کار را انجام دهید.

Preparing-Your-Car-with-a-Baby-on-the-Way-05
دستمال مرطوب: برای سطوح سخت تر و یا صندلی ایمنی کودک که با شامپوی فرش قابل تمیزکردن نیست پیشنهاد ما استفاده از دستمال مرطوب است که البته برای تمیزکردن سر وروی نوزاد نیز بهترین کمک و یار خواهد بود.
فام‌های پنجره : اگر وسیله نقلیه شما مجهز به پنجره‌های رنگی نیست نور خورشید به طور یقن فرزند شما را خواهد اذرد و از همین روی پیشنها می‌شود که از لوازم جانبی خودرو سایه پنجره را خریداری کنید که دیگر نگران آثار مستقیم نور خورشید بر روی کودک دلبند خود نباشید.
وسیع تر کردن دید آینه عقب: برای اینکه فرزند دلبندتان را بیشتر تحت نظر داشته باشید وقتی که او از تیررس آینه عقب خارج شد به طور طبع یا او را صدا می‌کنید یا اینکه مجبورید چشم خود را از سطح جاده برداشته و به عقب بنگرید که کاری بس خطرناک است از همی‌روی می‌توانید از آینه‌های عقب با دید وسیع تر استفاده کنید که دیگر تمامی‌صندلی عقب را با آینه تحت نظر داشته باشید تا دیگر نیازی به چرخاندن سر نباشد.

Preparing-Your-Car-with-a-Baby-on-the-Way-08
وسیله سرگرم کننده: کودکان همیشه مسافران خوبی نیستند و گاهی اوقات انها نیاز به یک وسیله سرگرم کننده در داخل خودرو دارند تا کمتر شاهد غرغر کردن انان در داخل وسیله نقلیه باشیت تا به طور طبع حواس شما نیز پرت تر شود.
از همین روی پیشنهاد می‌شود یک پلیر پرتابل یا تبلت یا آی پد در این گونه موتقع در اختیار داشته باشید تا کودک شما تا رسیدن به مقصد با انها سرگرم شود.
مواد و وسایل ضروری در صندوق عقب: به هر حال با بودن کودک در خودرو شما باید احتمال هر گونه پیشامدی را داشته باشید و از همین روی به شما پیشنهاد می‌شود که همیشه وسایل امداد اولیه و سایر وسایل مورد نیاز را در صندوق عقب خود به همراه داشته باشید.

منبع: خودروسازی

کد خبر 42740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha