کد خبر 62397
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
 بی‌ام‌ و فراخوان داد

پرشین خودرو: بی‌ام‌و به تازگی فراخوانی را برای رفع مشکل نشت سوخت منتشر کرده است که شمار زیادی از خودروهای تولیدی این شرکت در آمریکا و کانادا را شامل می‌شود.

به گزارش «پرشین خودرو»، کمپانی خودروسازی بی‌ام‌و فراخوانی را برای تعداد ۱۳۶,۱۸۸ دستگاه خودرو در کشور آمریکا و ۱۸,۲۸۴ خودرو در کشور کانادا منتشر کرده است. این فراخوان برای تعویض پمپ سوخت خودروهای تولیدی توسط این شرکت منتشر شده است.

طبق اعلام بی‌ام‌و، بر اثر وجود این مشکل که برای اولین بار در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ میلادی گزارش شده است، به علت نقص سیم‌کشی در پمپ سوخت و در صورت داغ شدن و آب شدن سیم‌های معیوب، سوخت موجود در باک خودرو نشت کرده و سرنشینان بوی سوخت را در داخل خودرو حس خواهند کرد. به علاوه، چراغ چک موتور موجود در صفحه‌ی آمپر پشت فرمان روشن می‌شود. لازم به ذکر است، خوشبختانه تاکنون این ایراد تلفات جانی یا مصدومیتی را در پی نداشته است.

در جدول زیر مدل‌هایی را که شامل این فراخوانی می‌شوند مشاهده می‌کنید:

مدل‌های فراخوانی شده سال تولید
بی‌ام‌و X5 ۲۰۰۷-۲۰۱۱
بی‌ام‌و X6 ۲۰۰۸-۲۰۱۱
بی‌ام‌و X6 ACTIVEHYBRID ۲۰۱۰-۲۰۱۱
بی‌ام‌و  5series Gran Turismo ۲۰۱۰-۲۰۱۱
بی‌ام‌و 528I ۲۰۱۱-۲۰۱۲
بی‌ام‌و 535I ۲۰۱۱-۲۰۱۲
بی‌ام‌و 550I ۲۰۱۱-۲۰۱۲
بی‌ام‌و 640I ۲۰۱۲
بی‌ام‌و 650I ۲۰۱۲

صاحبان این خودروها ایمیلی را از طرف نمایندگی بی‌ام‌و در منطقه‌ی خود دریافت کرده‌اند و احتمالا زمانی بعد از ۵ دسامبر سال جاری برای مراجعه به تعمیرگاه برای آن‌ها مشخص شده است. طبق اعلام بی‌ام‌و، پس از مراجعه به تعمیرگاه، پمپ سوخت تعویض شده و مشکل احتمالی برطرف خواهد شد (این پروسه ممکن است چند ساعت طول بکشد).

منبع: زومیت

کد خبر 62397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha