مروری بر لوکس‌ترین کروکی مرسدس میباخ +تصاویر

پرشین خودرو: چند هفته قبل از برگزاری نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 2016، پیش نمایشی تصویری از سوی مرسدس بنز در رسانه‌ها منتشر شد که خبر از آمدن یک خودروی لوکس کروکی در پشت برند "مرسدس میباخ" را می‌داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، با برگزاری این نمایشگاه بین المللی پرده‌ها کنار رفته و مرسدس بنز از لوکس‌ترین خودروی کروکی خود با نام S650 رونمایی کرده است.


برای طراحی و توسعه این خودروی لوکس کروکی با رهبری دایملر، مرسدس بنز بر روی چهره این محصول کار کرده، میباخ بر روی امکانات و تجهیزات لاکچری آن تمرکز داشته و در نهایت AMG هم تمام توانایی‌های خود را در بخش مولد قدرتی این خودروی لوکس کروکی بکار گرفته است تا در نهایت محصولی بی نظیر با نام S650 کروکی خلق شود.


همانطور که گفتیم، مرسدس بنز یک پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری در زیر کاپوت این خودرو قرار داده و ادامه کار را به دستان AMG پرفورمنس سپرده است تا از این حجم 6 لیتری سیلندرها، موفق به استخراج حداکثر قدرتی 621 اسب بخاری و گشتاوری 1000 نیوتن متری شود که با هدایت آن به سمت خروجی، تبدیل به شتاب صفر تا صد حدودا 4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر بر ساعتی می‌شود که به صورت الکترونیکی محدود شده است.


در آخر هم شرکت سازنده اعلام کرد خودروی مرسدس میباخ S650 کروکی را تنها به تعداد محدود 300 دستگاهی تولید خواهد کرد که حدود 75 دستگاه از آن برای بازار ایالات متحده آمریکا بوده و همچنین به قیمت 247 هزار و 900 دلاری به مشتریان عرضه می‌شود.

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 63376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha