فروش جک J5 با تسهیلات 36 ماهه کلید خورد+جزئیات

پرشین خودرو: به مناسبت دهه فجر شرکت کرمان موتور خودروی جک J5 اتوماتیک را با شرایط ویژه در معرض فروش قرار داده است.

به گزارش  پرشین خودرو، بر اساس این گزارش قیمت قطعی جک  J5 اتوماتیک 62 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شده است که از این مبلغ 30 میلیون تومان نقد باید به حساب کرمان موتوری ها واریز و مابقی در هنگام صدور دعوتنامه پرداخت شود. تخفیف 700 هزار تومانی برای این خرید در نظر گرفته شده است و خودرو در اردیبهشت 96 به شما تحویل می شود.

در روش دیگر،  شما می توانید تنها با پرداخت 15 میلیون تومان خرید خود را آغاز کرده و مابقی مبلغ را در زمان صدور دعوتنامه واریز نمایید. البته کرمان موتوری ها برای کمک به شما 40 میلیون تسهیلات نیز در اختیار شما قرار می دهند که بازپرداخت این تسهیلات از 12 تا 36 ماه خواهد بود.

زمان تحویل خودروی جک J5 اتوماتیک، اردیبهشت 96 اعلام شده است و 23 درصد سود مشارکت و 14 درصد سود انصراف نیز برای آن در نظر گرفته اند.

اگر شما از دوستداران خودروی جک J5 اتوماتیک هستید اما در پرداختهزینه خرید خودرو با مشکل رو به رو شده اید، نگران نباشید زیرا کرمان موتوری های فروش نقد و اقساط این خودروی سدان را نیز کلید زده اند.

برای شروع کار تنها کافی است از بین مبالغ تعیین شده 22 میلیون و 15 هزار تومان، 25 میلیون و 160 هزار تومان و 28 میلیون و 305 هزار تومان یکی را به عنوان پیش پرداخت انتخاب و مابقی هزینه را در اقساط 12، 24 و 36 ماهه پرداخت نمایید.

تحویل خودرو 30 روز بعد از ثبت نام رخ خواهد داد.

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی های مجاز کرمان موتور مراجعه و یا از سایت این خودروساز بازدید نمایید.

کد خبر 67768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha