آغاز فروش جک S5 دنده ای با شرایط ویژه+جزئیات

پرشین خودرو: شرکت کرمان موتور جک S5 دنده ای خود را با قیمت 84 میلیون و 400 هزار تومان عرضه کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، بر این اساس شما برای خرید این محصول به صورت نقدی باید کل این مبلغ را به حساب کرمان موتور واریز کرده و خودروی خود را در یک ماه پس از ثبت نام دریافت نمایید.

اما کرمان موتوری ها مدل های مختلفی برای فروش جک S5 دنده ای معرفی کرده اند که در یکی از این مدل ها شما باید ابتدا 45 میلیون تومان واریز کرده و مابقی هزینه خرید این خودرو را در هنگام صدور دعوتنامه واریز خواهید کرد.

برای خرید این شاسی بلند با پرداخت 5 مرحله ای شما باید 15 میلیون تومان به حساب کرمان موتور واریز و 4 مرحله دیگر واریزی به حساب این شرکت انجام دهید.

در ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد 96 در مجموع 30 میلیون تومان پرداخت کرده و برای تسویه حساب نیز هنگام صدور دعوتنامه اقدام می کنید.

در هر دو مدل پرداخت، تحویل خودرو تیر ماه 96 و سود مشارکت 20 درصد اعلام شده است.

 

مدل فروش 50-50 :

در مدل فروش 50 – 50 شما باید 42 میلیون و 200 هزار تومان واریز نمایید و 42 میلیون و 200 هزار تومان نیز تسهیلات به شما پرداخت خواهد شد.

برای بازپرداخت اقساط از 12تا 36 ماه وقت خواهید داشت. شهریور 96 تحویل خودرو انجام خواهد شد و شما اولین قسط خود را یک ماه بعد تحویل خودرو واریز خواهید کرد.

 

فروش اقساطی:

برای خرید جک S5 دنده ای شما می توانید از روش اقساطی نیز استفاده نمایید و از بین پیش پرداخت های اعلامی به مبلغ 40، 45 و 50 میلیون تومان یکی را واریزر و مابقی را در اقساط 12، 24 و 36 ماه پرداخت نمایید.

زمان تحویل خودرو یک ماهه و امکان پرداخت اقساط به صورت 3 ماه یکبار نیز وجود دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر  می توانید به نمایندگی های مجاز کرمان موتور و یا سایت این شرکت مراجعه فرمایید.

کد خبر 68609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha