تصادف رانندگی جاده ایلام - مهران یک کشته و چهار زخمی بر جا گذاشت

پرشین خودرو: سرپرست پلیس راه استان ایلام گفت: در تصادف رانندگی که صبح دوشنبه در منطقه شیخ الیاس بعد از روستای گلان در جاده ایلام - مهران اتفاق افتاد، یک نفر کشته و چهار نفر هم زخمی شدند.

به گزارش  پرشین خودرو، از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده روز دوشنبه افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با یک دستگاه خودرو نیسان برخورد کرد و این حادثه مرگبار را رغم زد.
وی یادآور شد: در این حادثه راننده و سه نفر از سرنشینان خودرو پژو پارس به همراه راننده خودرو نیسان مجروح شدند ولی راننده خودرو پژو بدلیل شدت جراحات وارده در راه انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: برابر اعلام کارشناس تصادفات پلیس راه استان ایلام، تجاوز به چپ خودرو پژو پارس علت وقوع این حادثه رانندگی بوده است.
 در این حادثه رانندگی همچنین چند راس دام عشایر منطقه نیز به علت برخورد این دو خودرو با گله دام حاشیه جاده تلف شدند.

استان ایلام طی هفته گذشته شاهد چندین حادثه رانندگی بود که در یکی از آنها در جاده شهرستان بدره یک دستگاه خودرو پراید واژگون شد که این حادثه منجر به مجروح شدن راننده این خودرو شد.
همچنین سه حادثه رانندگی نیز در هفته گذشته در جاده های مواصلاتی این استان در شهرستان های ایوان و دهلران و چرداول روی داد که در این حوادث یک نفر کشته و پنج نفر نیز زخمی شده بودند.
جاده ارتباطی ایلام - مهران بدلیل تردد روزانه یک هزار دستگاه وسیله نقلیه سنگین حامل کالاهای صادراتی و خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر حامل زائران عتبات عالیات از پر تردد ترین راه های استان ایلام بشمار می رود که بدلیل عرض کم و نقاط حادثه خیز، بیشترین آمار تصادف های رانندگی جرحی و خسارتی این استان در این جاده روی می دهد.
عملیات تعریض این جاده ارتباطی مهم و ترانزیتی که 85 کیلومتر طول دارد در 2 سال اخیر با هدف تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی با جدیت بیشتری از سوی وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است و بخش هایی از آن هم اکنون چهار بانده شده است.

ایرنا

کد خبر 69053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha