کد خبر 69202
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
جریمه توقف خودرو روی خط عابر پیاده چقدر است؟

پرشین خودرو: با نصب دوربین در چهاراه برخی کلان‌شهرها، رانندگانی که روی خط عابر پیاده توقف کنند 60 هزار تومان جریمه می شوند

به گزارش پرشین خودرو، همایون یزدان پناه اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 330 تقاطع چراغ دار در سطح شهر اصفهان وجود دارد که 170 مورد آن کنترل هوشمند می شوند و مشخص می کند که کدام منطقه از سطح شهر ترافیک روان و کدام منطقه از شهر دارای ترافیک سنگین تری می باشد.

 مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان ادامه داد: 170 دوربین نظارت تصویری نیز در تقاطع های مختلف سطح شهر به کار گرفته شده و همچنین 40 دوربین ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز در حال عملیاتی شدن می باشد.
وی با اشاره به راه اندازی دوربین های ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز افزود: با به کارگیری این دوربین ها رانندگانی که بر روی خطوط عابر پیاده ایست کنند مشمول جریمه 60 هزار تومانی خواهد شد.
یزدان پناه تصریح کرد: مهمترین وظیفه این مرکز نظارت لحظه ای بر ترافیک شهر با استفاده از ابزارهای نوین، کمک به رفع حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی و همچنین جمع آوری داده ها و اطلاعات ترافیکی از طریق حس گرهای سطح شهر به صورت تصویری - القایی و مغناطیسی است.

وی با اشاره به اینکه زمانبندی چراغ های راهنمایی و رانندگی توسط کنترل کننده های هوشمند انجام می شود، گفت: زمان این چراغ ها متناسب با میزان ترافیک تغییر می کند.

کد خبر 69202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha