خودروی سمند با 50 میلیون ریال خلافی در دماوند توقیف شد

پرشین خودرو: فرمانده نیروی انتظامی شهرستان دماوند از توقیف یک دستگاه سمند با 50 میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ محمدحسن محمدی اظهارکرد: مأموران گشت پلیس راهور شهرستان، در اجرای طرحهای ترافیکی و برخورد با خودروهای متخلف و در حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری سمند را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: با استعلام خلافی خودرو مشخص شد این خودرو دارای مبلغ50 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده است که جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.
محمدی گفت: بر اساس قانون چناچه خودرویی دارای جریمه پرداخت نشده به مبلغ بیش از 10میلیون ریال باشد، خودرو توقیف و راننده آن به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

**توزیع بروشور پیشگیری از سرقت در دماوند

سرهنگ محمدی ادامه داد: در راستای افزایش آگاهی عمومی و همچنین پیشگیری از وقوع سرقت در جامعه، معاونت اجتماعی این فرماندهی اقدام به توزیع بروشورهای هشدارهای انتظامی در سطح شهر کرد.

وی افزود: محتوای بروشور، هشدارهای پلیسی با موضوع پیشگیری از وقوع سرقت است.
فرمانده انتظامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع سرقت و همچنین آگاهسازی شهروندان یک امر ضروری است و توزیع بروشورهای پیشگیری ضمن ایجاد آگاهی عمومی، شهروندان را از آسیب های اجتماعی و حوادث احتمالی ایمن می کند.

ایرنا

کد خبر 70090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha