کد خبر 70465
۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
پیش‌بینی وضعیت آب و هوا در ۳ روز آینده

پرشین خودرو: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از کاهش بارش‌ها در غرب و جنوب غرب کشور از امروز خبر داد و گفت: از اواخر روز دوشنبه از شدت بارش‌ها در شرق کشور نیز کاسته خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، احد وظیفه با بیان اینکه بنا بر تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز شنبه در غالب مناطق کشور به جز شمال غرب، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می‌شود گفت: شدت بارش در این روز در جنوب کشور، در استان های هرمزگان، بوشهر، جنوب کرمان و جنوب فارس است که با رعدوبرق و وزش باد شدید و احتمال وقوع تگرگ همراه خواهد بود.

وی افزود: با حرکت این سامانه به سمت شرق از اواخر این روز از میزان بارش و ابرناکی بتدریج در غرب و جنوب غرب کشور کاسته می‌شود. خلیج فارس امروز شنبه مواج است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در روز یکشنبه ششم فروردین عمده بارش‌ها در شرق و جنوب کشور است و انتظار می‌رود در مناطق جنوبی در استان‌های هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان از شدت بارش قابل ملاحظه برخوردار باشد گفت: رگبار پراکنده و موقتی در اواسط روز در مناطق مرکزی ایران نیز دور از انتظار نیست و از اواخر وقت از میزان بارش‌ها در این مناطق کاسته می‌شود.

وظیفه ادامه داد: در روز دوشنبه هفتم فروردین نیز در مناطق شرق و جنوب کشور در اواسط روز افزایش ابر و رگبارهای پراکنده پیش‌بینی می‌شود که در اواخر این روز نیز از شدت بارش کاسته می‌شود.

وی در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوای پایتخت نیز گفت: هوای تهران فردا یکشنبه کمی ابری تا نیمه ابری و همراه با وزش باد و در روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری است.

کد خبر 70465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha