پلت فرم های قدیمی دلیل مشکلات کیفی در صنعت خودرو

پرشین خودرو: برای دستیابی به اهداف تعیین شده در صنعت خودرو باید از پلت فرم های قدیمی دل کند زیرا این سازه های قدیمی با استانداردهای جدید همخوانی ندارد!

اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو ضمن اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته همه شرکت ها برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود تلاش بسیاری کردند و در برخی از محصولات نیز به این مهم دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: فاصله کیفی زیادی با سطح توقع جامعه و وزارت صنعت وجود دارد اما برنامه ریزی های خوبی برای رسیدن به اهداف شده که با اجرای دقیق آنها می توان نقاط قوت را افزایش داد.

گلپایگانی تصریح کرد: معضل اساسی این روزهای صنعت خودروی ایران، قدیمی بودن پلتفرم هایی است که در حال حاضر برای تولید برخی خودروهای اقتصادی استفاده می شود.

وی افزود: در هدف گذاری انجام شده باید با توجه به ارتقای استانداردهای ایمنی خودرو و سیاست های وزارت صنعت، یک بروزرسانی در پلت فرم های تولیدی داشته باشیم و با جایگزین کردن خودروهای جدید و به روز، پلت فرم های قدیمی را از دور خارج کنیم.

مدیر عامل ISQI در مورد دلیل از رده خارج کردن پلت فرم های قدیمی گفت: برای افزایش سطوح کیفی و افزایش رضایت مشتریان باید از پلت فرم هایی استفاده کرد که منطبق با استانداردهای جهانی باشد.

کد خبر 71169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha