5 مسافر چین مدیران مشخص شد

پرشین خودرو: گروه ایران

به گزارش پرشین خودرو، اولین دوره مراسم قرعه کشی سفر به چین در قالب جشنواره فروش ماه مبارک رمضان برای خریداران محصولات برند ام وی ام و چری برگزار گردید و طی آن 5 برنده از 18 برنده سفر به چین مشخص شدند.

این مراسم 20 خرداد در محل دفتر مرکزی شرکت مدیران خودرو با حضور برخی مدیران و رسانه های خبری برگزار گردید و طی آن برندگان سری اول سفر به چین مشخص شدند. بر این اساس در برند ام وی ام سرکار خانم فریده علیزاده از تهران، غلامعلی فرهانی از دزفول، و حامد خسروی از کرمان و در برند چری سعید اکبرنژاد از تهران و سید حیدر ممتازی از مشهد برنده سفر به چین شدند.

شرکت مدیران خودرو خودرو پیش تر جشنواره فروش ماه مبارک رمضان را با هدف معرفی وسیع‌تر محصولات خود در هر دو برند ام وی ام و چری از ابتدا ماه مبارک رمضان آغاز کرده بود که 18 جایزه سفر به چین برای کسانی که در این ایام اقدام به خرید هر یک از محصولات شرکت مدیران خودرو در قابل برند ام وی ام و یا چری نمایند را اهداء خواهد کرد.همچنین مشتریانی که صرفا با حضور خود در هر یک از نمایندگی مجاز سطح کشور از محصولات این شرکت بازدید نمایند به قید قرعه در هر روز 2 تبلت هدیه داده خواهد شد.

دیگر برندگان سفر به چین در تاریخ های مشخص شنبه 27 خرداد و شنبه 10 تیر طی مراسم قرعه کشی تعیین خواهند شد. لذا از مشتریانی که قصد خرید هر یک از محصولات این دو برند را دارند، می‌توانند با نهایی کردن مراحل خرید خود تا قبل از پایان ماه مبارک رمضان،از شانس برنده شدن در سفر به چین بهره‌مند شوند.
 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت های www.mvmco.ir و www.cheryco.ir مراجعه نمایند.

کد خبر 74662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha