فروش ویژه نمایشگاه ایران خودرو

پرشین خودرو: همزمان با برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان و به منظور حمایت از طرح فروش منطقه ای، معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو اقدام به فروش ویژه محصولات خود در این استان از طریق نمایندگی های منتخب در نمایشگاه کرد.

به گزارش پرشین خودرو، معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با هدف حمایت از طرح فروش منطقه ای و براساس سیاست های اتخاذ شده اقدام به ایجاد طرح های ویژه فروش (پیش فروش و اقساطی) محصولات خود برای شهروندان اصفهانی کرده است.

براساس طرح پیش فروش، خودروهای پژو 207 AT، تندر پلاس اتوماتیک و دنا پلاس در اختیار هموطنان اصفهانی قرار خواهد گرفت.

همچنین در طرح فروش اقساطی محصولات پژو 405 بنزینی، سمند EF7 بنزینی، هایما توربو، پژو 206 تیپ 5، سمند ال ایکس، پژو 206 تیپ 2، سمند EF7، پژو 405 اس ال ایکس و پژو پارس سال با شرایط پرداخت 12 تا 24 ماه شهروندان اصفهانی عرضه خواهد شد.

بر اساس این طرح شهروندان اصفهانی می توانند ضمن مراجعه به نمایشگاه و بازدید محصولات گروه صنعتی ایران خودرو از شرایط ویژه این طرح برخوردار شوند.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی اصفهان از 3 الی 6 بهمن ماه 96 از ساعت 15 الی 22 برگزار می شود و گروه صنعتی ایران خودرو پذیرای بازدیدکنندگان در سالن میرداماد خواهد بود.

کد خبر 89240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha