توسعه روابط اقتصادی چین با شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو

پرشین خودرو: سرکنسول اقتصادی و بازرگانی سفارت چین در ایران گفت: روابط اقتصادی چین با شرکت‌های تولیدکننده قطعات خودرو در سمنان توسعه می‌یابد.

به گزارش پرشین خودرو به  نقل ازتسنیم،  وو پی مین پیش از ظهر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار داشت: استان سمنان دارای زیرساخت‌های خوبی است که می‌تواند در بسیاری از مسائل اقتصادی و ابعاد مختلف صنعتی و معدنی با کشور چین ارتباط داشته باشد.

وی با بیان اینکه توسعه روابط اقتصادی چین با شرکت‌های تولیدی قطعات خودرو در استان سمنان یکی از مهم‌ترین رویکردهای فعالان اقتصادی در چین است اذعان کرد: به‌عنوان کنسول اقتصادی و بازرگانی سفارت چین در ایران این اطمینان را می‌دهم که امکانات اقتصادی چین در کنار مردم ایران قرار دارد.

وو پی مین با اشاره به اینکه دو گروه خودروسازی در ایران و چین همکاری اقتصادی دارند خاطرنشان کرد: بهترین ظرفیت‌های شرکت خودروسازی ایران و تولید قطعات خودرو در این استان قرار دارد که همگرای با آن‌ها می‌تواند زمینه‌ساز رشد و توسعه در هر دو منطقه را فراهم کند.

وی با بیان اینکه 120 واحد تولیدکننده قطعات خودرو در سمنان وجود دارد تصریح کرد: شرکت ساگ به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده خودرو در چین هست که ازاین‌پس همکاری‌های مطلوبی را با شرکت‌های خودروسازی استان سمنان دارد.

سرکنسول اقتصادی و بازرگانی سفارت چین در ایران با تأکید بر لزوم ایجاد همکاری دوطرفه بین چین و استان سمنان خاطرنشان کرد: امیدوارم که این همکاری متقابل و تولیدات محصولات چینی در ایران موجب اطمینان مصرف‌کننده ایرانی شود و اعتماد آنان را به خودروهای چینی جلب کند.

وی یادآور شد: با موفقیت‌آمیز بودن این همکاری زمینه برای انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری در بخش‌های دیگری از این استان با کشور چین فراهم می شود.

کد خبر 89923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha