جزییات جدید از وضعیت جوی کشور در روز ۱۳ فروردین

پرشین خودرو: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره وضعیت جوی کشور در روز طبیعت(سیزدهم فروردین) گفت: آسمان غالب نقاط کشور در روز طبیعت، صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌شود و تغییرات محسوس دمایی رخ نمی‌دهد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: از عصر امروز یکشنبه از میزان بارش‌ها در استان‌های مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی کاسته می‌شود اما وزش باد شدید در برخی نقاط خراسان رضوی، خراسان جنوبی و زابل اتفاق می‌افتد.

وی افزود: در اواخر وقت امروز رگبار‌های پراکنده در نقاطی از کرمان و خراسان جنوبی به وقوع می‌پیوندد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: طی روز دوشنبه که روز طبیعت مصادف است، غالب نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهند داشت.

به گفته وظیفه، طی همین مدت فقط رگبارهای پراکنده در برخی استان‌های خراسان جنوبی و خراسان رضوی ایجاد می‌شود و پدیده خاصی را شاهد نیستیم.

وی افزود: طی عصر روز سه‌شنبه نیز شاهد وزش باد شدید درنیمه شرقی و وزش باد به همراه بارش پراکنده در آذربایجان‌ها و اردبیل خواهیم بود؛ خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور، شهرکرد با سه درجه زیر صفر را سردترین و بندرعباس با 33 درجه بالای صفر را گرمترین نقاط کشور دانست و گفت: دمای هوای تهران امروز در گرمترین لحظات به 21 درجه بالای صفر رسید که در ساعت‌های آتی تغییرات محسوسی رخ نمی‌دهد.

وظیفه اظهار کرد: در حال حاضر کیفیت هوای تهران به دلیل وزش باد موقتی سالم است و طی 24 ساعت آتی آسمان پایتخت صاف و آفتابی پیش‌بینی می‌‌شود.

کد خبر 92903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha