موضوع خروج از انجمن قطعه سازان، در حال حل شدن است

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت سازه گستر سایپا در خصوص بیانیه اخیر این شرکت برای تعلیق عضویت و همکاری با انجمن قطعه سازان ایران گفت: مباحثی در این زمینه بین گروه خودروسازی سایپا و انجمن مطرح بود که در حال حل شدن است.

معصوم نجفیان، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: همان گونه که در بیانیه شرکت سازه گستر اعلام شد مواردی در خصوص تأمین قطعات و مشکلات و موانع پیش روی تولید بین این شرکت و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران مطرح است که باید این مباحث حل شود.

رئیس هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا ادامه داد: همواره در تصمیماتمان منافع قطعه سازان را دیده ایم و امیدواریم همگی با قدم برداشتن در این جهت، شاهد ایجاد یک هم افزایی در صنعت باشیم.

 

معصوم نجفیان



نجفیان خاطرنشان کرد: بی تردید با نزدیک شدن دل ها به یکدیگر، تمام مشکلات و مسائل بین خودروسازان و قطعه سازان حل می شود.

به گزارش پرشین خودرو، هفته گذشته شرکت سازه گستر سایپا طی بیانیه ای عضویت و همکاری خود را با انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران به حال تعلیق در آورد. در این بیانیه شرکت سازه گستر سایپا به‌ عنوان متولی زنجیره تأمین محصولات گروه خودروسازی سایپا علت چنین تصمیمی را اظهارات ناصحیح انجمن قطعه سازان در خصوص تعداد محصولات دارای کسری قطعه گروه خودروسازی سایپا اعلام کرده بود.

کد خبر 115291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha