کد خبر 143481
۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
آپشن گلوبال کلوزینگ GLOBAL CLOSING چیست؟

در روزهایی که خودروها با آپشن و امکانات بسیاری راهی بازار می‌شود، آشنایی با آپشن‌های مختلف یکی از الزامات برای خریداران خودرو است. در این مقاله شما را با آپشن گلوبال کلوزینگ GLOBAL CLOSING آشنا می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروهای امروزی از امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی زیادی برخوردار است که هرکدام به تنهایی می‌تواند آرامش و راحتی بیشتر خریداران خودرو را تامین کند.

با این وجود اما خودروهای تولید داخل همچنان با کمترین امکانات رفاهی و ایمنی تولید می‌شد که خوشبختانه در ماه‌های اخیر این رویه در حال تغییر است.

یکی از امکانات پیش پا افتاده اما کاربردی به خصوص در فصول گرم سال، آپشن گلوبال کلوزینگ GLOBAL CLOSING است که در خودرویی مانند خودرو اطلس سایپا وجود دارد.

آپشن گلوبال کلوزینگ GLOBAL CLOSING این امکان را به مالک خودرو می‌دهد تا از طریق ریموت کنترل خودرو بتواند شیشه‌های خودرو را بالا یا پایین کند.

قابلیت گلوبال کلوزینگ GLOBAL CLOSING در فصل تابستان که پایین دادن شیشه‌ها برای دقایقی قبل از سوار شدن به دلیل متساعد شدن گازهای سمی از قطعات پلاستیکی خودرو الزامی است، می‌تواند تاثیر زیادی در رفاه راننده خودرو داشته باشد.

خودرو اطلس سایپا یکی از خودروهای جدید تولید داخل مجهز به قابلیت گلوبال کلوزینگ GLOBAL CLOSING است اما بد نیست بدانید که این سیستم را می‌توان از طریق افترمارکت و به صورت جداگانه روی خودرو نصب کرد.

کد خبر 143481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha