عرضه خودروهای اکستریم با گارانتی ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر / تجهیز خودرو اکستریم به ۲۶ رادار و پارک خودکار

مسئول فروش برند اکستریم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در خصوص عرضه سه خودرو اکستریم به بازار گفت: سه مدل خودرو اکستریم با گارانتی هفت ساله یا ۲۰۰ هزار کیلومتر به مشتریان تحول داده می‌شود که نشان از کیفیت بالای این خودرو و اطمینان شرکت به عرضه محصولات باکیفیت استاندارد جهانی دارد.

امید هاتفی، در گفت‌وگو با خبرنگار پرشین خودرو، خودرو اکستریم را یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی دانست که در چند سال اخیر راهی بازار خودرو شده است و گفت: سه خودرو اکستریم که در آینده نزدیک راهی بازار می‌شود نه تنها از بعد کیفی در دسته برترین خودروهای کشور قرار می‌گیرد بلکه از سطوح آپشنی متفاوت نیز نسبت به سایر خودروها برخوردار است.

وی در مقایسه خودرو اکستریم با فونیکس تیگو ۸ پرو به عنوان یکی از فول آپشن‌ترین خودروهای تولید داخل، تصریح کرد: فونیکس تیگو پرو با ۱۸ رادار راهی بازار شده است اما سه خودرو اکستریم به ۲۶ رادار مختلف مجهز است که ارمغان آن رانندگی ایمن و سواری راحت برای خریداران خودرو اکستریم است. ضمن اینکه خودروهای اکستریم به سیستم پارک خودکار نیز تجهیز شده است.

وی سطح امکانات محصولات برند اکستریم را یک سروگردن بالاتر از سایر خودروهای کشور معرفی و تاکید کرد: دوربین ۵۴۰ درجه، ماساژور صندلی و سه ردیف صندلی برقی از جمله دیگر امکانات خودروهای بند اکستریم است.

امید هاتفی

هاتفی با اشاره به اینکه به برند اکستریم از زیرمجموعه‌های مدیران خودرو و دومین برند لوکس این شرکت در ایران است، افزود: با این وجود برند اکستریم از شبکه نمایندگی‌های مجزا و اختصاصی در سراسر کشور برخوردار خواهد بود که در گام نخست مراکز استان‌های بزرگ کشور را دربرمی‌گیرد.

وی سه خودرو اکستریم LX، اکستریم TXL و اکستریم VX را سه خودرو این برند در ایران معرفی کرد و اظهار داشت: کشورهای قطر، استرالیا، روسیه و امریکای جنوبی برخی از کشورهایی است که برند اکستریم در آنجا حضور دارد.

مسئول فروش برند اکستریم در پایان با تاکید بر اینکه هنوز قیمت و زمان عرضه رسمی خودرو اکستریم مشخص نشده است، خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت هایی که انجام شده است انتظار داریم تا از بهمن ماه سال جاری شاهد آغاز مراحل رونمایی و معرفی خودروهای برند اکستریم به بازار خودرو باشیم.

کد خبر 143876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha